Tulin, räin ja voitin
Kenen motto on “Tulin, räin ja voitin“ ?
- Koronan.

Kenen motto on “Tulin, räin ja voitin“ ?
- Koronan.



Miksi Renny Harlinilla ja Geena Davis:llä ei oikein sujunut sängyssä?
- Sängyssä Renny vain ohjasi ja Geena näytteli.
Oletko koskaan nähnyt Stevie Wonderin vaimoa?
- No et ole ainoa, ei ole Steviekään.
Poliitikot Marianne Lax ja Liisa Kulhia lähtivät Lappiin mökille.
Illalla Liisa lähti marjastamaan. Kun hän ei ollut tullut yhdeksään mennessä takaisin, Marianne huolestui ja meni ovelle huutelemaan:
- Kulhia, Kulhiaaa!
Kohta juoksi puskan takaa lapinmies kohti, kiskoi housuja jalastaan ja huusi takaisin:
- Tulhaan, tulhaan!
Mitä yhteistä on epiksellä ja kattilalla?
- Kumpikaan ei oo pannu.
Kaksi puhelinta oli baarissa.
- Toinen sammui.
Miksi Darth Vader ei käy saunassa?
- Sille riitti Mustafar.
Miksi kutsutaan koiraa, joka juoksee metsässä?
- Siksi, että se tulisi kotiin.
Kalastajan vaimon runo:
Jos syö lohta, tulee kohta.
Jos syö haukea, ei millään laukea.
Jos syö siikaa, seisoo liikaa.
Jos syö lahnaa, tulee tahnaa.
Asiakas saapuu grillille ja tilaa:
- Hampurilainen munalla ja maito rahalla.
Kuka on seitsemästä kääpiöstä älykkäin?
- Älykääpiö.












