Tapahtuu HIM keikan päätyttyä
Mitä tapahtuu HIM:in keikan päätyttyä?
- Valo sammuu.

Mitä tapahtuu HIM:in keikan päätyttyä?
- Valo sammuu.



Kaksi ihmissyöjää istuivat syömässä.
Toinen ärähti toiselle:
- Minähän sanoin, että ruoanlaitossa pitää käyttää aivoja ja sydäntä!
Ruskea pikajuna, Nokian jätevedenpuhdistamolle, lähtee raiteelta kaksi.
Poika:
- Mummu, kun olet syönyt soppasi, niin voisitko heittää lusikkasi tuonne nurkkaan?
Mummu:
- Miksi ihmeessä kultaseni?
Poika:
- No kun iskä sanoi, että heti kun mummu heittää lusikan nurkkaan, niin me saadaan uusi auto.
Mikä seuraavista on valtio Euroopassa?
A) slusikka
B) shaarukka
C) sveitsi
Mies meni baariin ja tilasi kossun.
Myyjä kysyi:
- Tuleeko kolalla?
Mies:
- No aivan sama, tuo vaikka lapiolla, kunhan vain tuot!
- Oletteko te kaksoset?
- Ei, miten niin?
- Ajattelin, kun äitinne on pukenut teidät samanlaisiin vaatteisiin.
- Nyt suu soukemmalle, ja ajokortti ja rekisteriote esiin!
Poliitikon iltarukous:
- Jumalani, anna sanojeni olla makeita ja tuoreita, sillä voi olla, että huomenna joudun syömään ne.
Miksi joutsen laulaa ennen kuolemaansa?
- Sen jälkeen on myöhäistä.
Lappalainen oli käymässä Helsingissä, ja matkan rasitusten saattelemana lapinukko päätti lähteä baariin.
No tuumasta toimeen ja ukko tiskillä ollessa huomasi viereen lipuvan uljaan naikkosen joka oli pynttäytynyt vimosen päälle. Nainen istui viereiseen penkkin ja tilasi drinkin.
Lapinpoika katteli naikkosta ja tuumas heille hyvin tyypilliseen tapaan:
- Kukash se sie olet?
Johon nainen yrpeänä vastasi:
- Ei kannata vaivautua, olen lesbo.
Lappalainen hetken tuumattuaan kysäsi:
- Mitäsh ne lespot sitten tekkee?
Johon nainen:
- No me juodaan viinaa ja ollaan kiinnostuttu lähinnä pillun nuolemisesta.
Samantien nainen jatkoi kysymällä:
- Kuka se sitten sinä olet?
Lappalainen mietti hetkisen ja tuumasi:
- Noh... Lespohan se mahan sitten mieki olla.
Isä ja poika kävivät pelikaupassa katselemassa. Poika meni pelaamaan yhtä peliä. Pian isä sanoi, että tuli aika lähteä.
- Mulla on vielä yksi elämä, poika vastasi.
- Mullakin on vain yksi elämä, servasi isä.












