Suuri virhe Paulig kahvitehtaalla
Miksi kutsutaan suurta virhettä Pauligilla?
- Juhla Mokaksi.

Miksi kutsutaan suurta virhettä Pauligilla?
- Juhla Mokaksi.



”Oisko lanttia heittää?”
”Ei mulla oo ku matti kukkarossa”
”No päästä se helevettiin sieltä!”
Av-amma kysyi Tuure Boeliukselta:
- Onko sinua koskaan luultu naiseksi?
Siihen Tuure:
- Ei. Onko sinua?
Blondi oli ajanut autonsa puuhun.
Kömmittyään ulos romusta hän meni auton eteen, kuunteli jäähdyttimen sihinää ja totesi:
- Luojan kiitos, se hengittää vielä...
Mikä on pyromaanien lempielokuva?
- Lassie palaa kotiin.
Jos pitää kirjottaa sana väärin ja jos sen kirjottaa oikein, niin
eihän se sillon enää oo väärin vaan oikein, eli ilmeisesti sana väärin
pitää myös kirjottaa väärin ollakseen oikein.
Onko Nylon Beat Erin-omainen?
Minä olen vihreä vain silloin, kun minulla on huono olo!
Millainen on laphilainen Cooperin testi?
- 12 minuuttia ilman viinaa!
Mikä on sirkkelimiesten lempilause?
- Näpit irti!
Miksi sarvikuonolla on sarvi?
- Ettei sen nimi olisi pelkästään kuono.












