Suuri virhe Paulig kahvitehtaalla
Miksi kutsutaan suurta virhettä Pauligilla?
- Juhla Mokaksi.

Miksi kutsutaan suurta virhettä Pauligilla?
- Juhla Mokaksi.



Uneksin joskus olevani miljonääri kuten isänikin.
- Onko isäsi miljonääri?
- Ei, mutta hänkin uneksii olevansa.
Olipa kerran tiedemies.
- Joka ei tiennyt mitään...
Kuka on Maija Mehiläisen isä?
- Faija Mehiläinen
Miksi ruotsalaiset eivät käytä sähköhammasharjoja?
- He eivät ole vielä löytäneet ketään, jolla on sähköhampaat.
Mies matkusti preerialla ja törmäsi intiaaniin, joka makasi maassa kalu pystyssä. Hän kysyi intiaanilta, mitä tämä tekee ja intiaani vastasi katsovansa kelloa.
Uteliaana matkalaisena mies sitten kysyi, mitä kello on. Intiaani vastasi sen olevan yksi ja mies tarkisti omasta rannekellostaan ja huomasi intiaanin olevan oikeassa.
Pian hän näki toisen intiaanin samassa asennossa ja toisti kysymyksensä ja kysyi vielä kellon aikaakin ja intiaani vastasi oikein ja sama tapahtui vielä kolmannen kerran ja jälleen intiaani vastasi kellonajan oikein.
Lopulta mies näki maassa makaavan ja masturboivan intiaanin ja kysyi tältä, mitä hän oli tekemässä. Intiaani sanoi vetävänsä kelloa.
Mitä eroa on huilistilla ja pianistilla?
- Huilistilla on pilli kuonon alla ja pianistilla on kulli pianon alla.
- Kalle, sinun puserossasi on ketsuppia!
- Missä?
- Tuossa kastikkeen vieressä, mehutahran yläpuolella.
Olipa kerran suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen.
Suomalainen kysyi norjalaiselta:
- Tiedätkö minkä takia ruotsalaiset ovat viisaita?
Siihen norjalainen vastasi:
- En kyllä tiedä...
Suomalainen naurahti ja sanoi:
- Ruotsalaiset osaavat lukea ilman ääntä.
Mikä on parasta Ruotsissa?
- Suomeen johtava tie.
Tarjoilija, keitossani makaa kuollut kärpänen!
- Ei se mitään, leivässänne on hämähäkki.












