Suuri virhe Paulig kahvitehtaalla
Miksi kutsutaan suurta virhettä Pauligilla?
- Juhla Mokaksi.

Miksi kutsutaan suurta virhettä Pauligilla?
- Juhla Mokaksi.



Talvisin kun kadulla kävelee, on helppoa tunnistaa missä asuu vanha-piika.
Nillä on ikkuna auki kovallakin pakkasella, koska toivovat, että panisi edes pakkanen.
Rekkakuski pysähtyy punaisiin valoihin ja viereen ajaa blondi.
Blondi nousee autosta ja juoksee rekan ympäri, sitten lopuksi koputtaa kuskin ikkunaan. Kuski avaa ikkunan ja katsoo ihmeissään blondia.
Blondi sanoo:
- Moi, mun nimi on Linda ja sun kuormas valuu ulos lavalta.
Rekkakuski puistaa hämmentyneenä päätään ja ajaa seuraaviin valoihin. Blondi ajaa perässä ja taas sama homma toistuu.
Nyt rekkakuski hermostuu ja ajaa sitä seuraaviin valoihin jo paljon ennen blondia. Rekkakuski odottaa ja heti kun blondi saapuu, niin rekkakuski juokseen blondin auton luokse ja koputtaa blondin auton ikkunaan.
Blondi avaa ikkunan ja rekkakuski sanoo:
- Moi mun nimi on Lauri ja tää on tiensuolausauto!
Mitä joulupukki sanoi, kun näki kolme amerikkalaista blondia?
- Ho Ho Ho...
Nyt selvisi miksi jengi haluaa venyttää korvia ja kasvattaa pitkiä kynsiä. Ne ovat apinoita, jotka yrittävät kiivetä puuhun!
Jos älypuhelin olisi tekoälypuhelin, niin onko se silloin feikki?
Varmistetaan, että olet ihminen. Tämä saattaa kestää hetken.
- No en kai minä perkele mikään koirakaan ole!
Monennella vedolla ruohonleikkuri lähtee käyntiin?
- Viimeisellä.
Mitä yhteistä on impotentilla ja astronautilla?
- Kumpikin toivoo, että seisoisi edes kerran kuussa.
Mikä vuosi kun Titanic upposi?
- Laivan pohja.
Mörkö on Muumilaakson tunnetuin saatananpalvoja.












