Suuri moka Pauligin tehtaalla
Miksi kutsutaan suurta mokaa Pauligilla?
- Juhlamokaksi.

Miksi kutsutaan suurta mokaa Pauligilla?
- Juhlamokaksi.



Miksi Aatami haukkasi omenasta palan?
- Hänellä ei ollut hedelmäveistä.
Kaksi näkkileipää käveli tien yli ja toinen jäi auton alle.
Toinen huusi toiselle:
- Tulehan muruseni!
Miksi suomalaisella naisella on vain yksi oikea rinta?
- Siksi, että toinen on vasen!
Mitä seinä sanoi toiselle seinälle?
- Tavataan nurkassa.
Sairaalassa vanhempi hoitaja kertoili kahvihuoneessa:
- Siellä kolmosessa on se loukkaantunut merimies, sillä on kalukin tatuoitu. Isoilla kirjaimilla lukee kalussa että “NYSÄ“!
Vanhempi hoitaja naurahti välillä ja lisäsi vielä:
- Ja semmonenhan nysä sen vehje onkin...
Nuori nätti hoitaja hieman punasteli ja kertoi:
- Kun minä olin kylvettämässä kyseistä merimiestä, niin siinä vehkeessä luki kylläkin “Niilas Yrjänänpoika Sammelikuru Äkäslompolosta“.
Olipa kerran Pete, joka söi keittoa.
Sitten hän huusi lujaan ääneen:
- Miksi tää keitto maistuu näin pahalta?!
Keitto oli hiki soppaa.
Mikä on spiritistinen laskettelukeskus?
- Hengen vaara.
Rekkakuski pysähtyy punaisiin valoihin ja viereen ajaa blondi.
Blondi nousee autosta ja juoksee rekan ympäri, sitten lopuksi koputtaa kuskin ikkunaan. Kuski avaa ikkunan ja katsoo ihmeissään blondia.
Blondi sanoo:
- Moi, mun nimi on Linda ja sun kuormas valuu ulos lavalta.
Rekkakuski puistaa hämmentyneenä päätään ja ajaa seuraaviin valoihin. Blondi ajaa perässä ja taas sama homma toistuu.
Nyt rekkakuski hermostuu ja ajaa sitä seuraaviin valoihin jo paljon ennen blondia. Rekkakuski odottaa ja heti kun blondi saapuu, niin rekkakuski juokseen blondin auton luokse ja koputtaa blondin auton ikkunaan.
Blondi avaa ikkunan ja rekkakuski sanoo:
- Moi mun nimi on Lauri ja tää on tiensuolausauto!
Uneksin joskus olevani miljonääri kuten isänikin.
- Onko isäsi miljonääri?
- Ei, mutta hänkin uneksii olevansa.
Mitä yhteistä on impotentilla ja astronautilla?
- Kumpikin toivoo, että seisoisi edes kerran kuussa.












