Susi söi Punahilkan
Miksi susi söi Punahilkan?
- Koska luuli sitä puolukaksi.

Miksi susi söi Punahilkan?
- Koska luuli sitä puolukaksi.



Pikku-Kalle oli päässyt vanhempiensa kanssa ravintolaan syömään.
Annokset olivat niin mahtavia, että jokaiselle jäi jotakin lautaselle.
Äiti, joka oli kovin nuuka, ilmoitti tarjoilialle:
- Voisitteko tuoda minulle muovipussin, niin voisimme viedä ruuantähteet koirallemme?
Kalle hihkaisi:
- Jipii, mä saan koiran!
Nainen sanoi treffikumppanilleen:
- Olet kuin Leonardo Dicaprio... Elokuvasta Gilbert Grape!
Repe Sorsa repesi ja jäljelle jäi sorsa.
Miksi kukaan ei halua lähteä pois Islannista?
- Koska se on tulen ja jään maa.
Olipa kerran mies, jonka pään päällä istui pingviini. Ihmiset tietenkin utelivat miten tuo on mahdollista?
- “Nooo, ensiksi mulla oli perseessä näppy ja sitten siihen vain kasvoi tuollanen.“, vastasi pingviini.
- Oletteko te kaksoset?
- Ei, miten niin?
- Ajattelin, kun äitinne on pukenut teidät samanlaisiin vaatteisiin.
- Nyt suu soukemmalle, ja ajokortti ja rekisteriote esiin!
Miten Erja Häkkinen toivoi joka kerta kisapäivän päättyvän?
- Häkkinen, Panis, Takagi.
Miksi kutsutaan suurta virhettä Pauligilla?
- Juhla Mokaksi.
Panisitko vastaan,
jos panisin sinua?
Poliitiikko piti vaalilupauksensa.
- Tämä olikin loistava vitsi.












