Susi söi Punahilkan
Miksi susi söi Punahilkan?
- Koska luuli sitä puolukaksi.

Miksi susi söi Punahilkan?
- Koska luuli sitä puolukaksi.



Tyttö näki baaritiskillä komean pojan ja päätti käyttää heti tilaisuutta hyväkseen iskeäkseen tämän.
Tyttö meni esittelemään itsensä:
- Mäen Anna.
Johon poika:
- Kylmäsen Usko.
Mitä yhteistä on Wifi-salasanalla ja sosiaalisilla taidoilla?
- Mä kerron sit ku osaan selittää järkevästi.
Emme me mene, me emme mene.
Herra Möttönen, teitä syytetään autovarkaudesta. Miten kommentoitte asiaa?
- No siis eka mä haluisin kertoa, että miksi mä varastin sen auton. Kato ku siinä oli semmone ja semmone juttu tiiätsä että...
Se tunne, kun katselet grillissä tirisevää pihviä... Kuinka sen tuoksu saa veden nousemaan kielellesi ja kuolan valumaan suupielistäsi, samalla kun odotat vain, että pääset iskemään hampaasi siihen.
- Tuntevatkohan vegaanitkin samoin, kun he leikkaavat nurmikkoa?
Päivystävä upseeri oli vimmoissaan kun yksitoista iltalomalle lähtenyttä palasi myöhässä. Luutnantti otti miehet yksitellen puhutteluun ja kysyi syytä.
Ensimmäinen mies aloitti:
- Herra luutnantti! Äkillisen lakon vuoksi viimeinen bussi ei kulkenutkaan, joten minun piti ottaa taksi. Puolimatkassa taksi meni kuitenkin rikki, ja niin astelin läheiseen maataloon ja suostuttelin isännän myymään minulle hevosen. Viidentoista kilometrin päässä kasarmilta hevonen kuitenkin äkkiä kuoli, ja niin jouduin tulemaan loppumatkan jalkaisin.
Selitys oli niin mielikuvituksellinen, että luutnantti päästi miehen pelkällä varoituksella. Mutta kun kaikki miehet kertoivat saman tarinan alkoi luutnantti hermostua.
Niinpä hän kysyi viimeiseltä mieheltä:
- Miten te myöhästyitte?
Mies aloitti:
- Herra luutnantti! Äkillisen bussilakon sattuessa minun oli turvauduttava taksiin...
Luutnantti karjaisi:
- Nyt riittää! Älkää vain sanoko että auto hajosi!
Mies vastasi:
- Ei, auto ei hajonnut. Mutta kun tiellä lojui niin paljon kuolleita hevosia, matka kesti huomattavasti kauemmin kuin tavallisesti.
Mitä Batman tekee käsityötunnilla?
- Viittaa.
Mummo meni hissiin ja perässä tuli hieno nainen joka tuoksui hyvältä.
Mummo katseli naista sivusilmällä ja nuuskutteli ilmaa samalla pähkäillen, mikä ihme tuoksuukaan noin hyvältä.
Nainen sanoi mummolle:
- Dior 7000 euroa.
Mummo lähti hissistä, pieraisi hissin ovella ja sanoi:
- Mämmi 2,5 euroa.
Miksi salaatti meni lääkäriin?
- Koska kurkku oli kipeä.
Mistä huumorintajuiset kokit pitävät?
- Uunipelleistä.












