Suklaan jakaminen pikkuveljen kanssa
Jos sinulla on kymmenen suklaanappia ja jaat ne pikkuveljen kanssa, montako hän saa?
- Kolme.
- Etkö sinä osaa laskea oikein?
- Osaan, mutta pikkuveli ei.

Jos sinulla on kymmenen suklaanappia ja jaat ne pikkuveljen kanssa, montako hän saa?
- Kolme.
- Etkö sinä osaa laskea oikein?
- Osaan, mutta pikkuveli ei.



Pekka meni vessaan ja näki kyltin jossa luki:
“vessan pönttöön pelkkää WC paperia!“.
Pari tuntia myöhemmin rehtori käski Pekan puhutteluun ja syynä oli vessan seinään kirjoittelu ja epäasiallista kieltä.
Pekka oli kirjoittanut kyltin viereen:
“minne paska menee jos ei pönttöön? Laitanko taskuun?“
Mitä Amoksen ystävät sanoivat kun kuulivat uuden albumin yltäneen kultalevyyn?
- Torilla tavataan!
Isä ja poika kävivät pelikaupassa katselemassa. Poika meni pelaamaan yhtä peliä. Pian isä sanoi, että tuli aika lähteä.
- Mulla on vielä yksi elämä, poika vastasi.
- Mullakin on vain yksi elämä, servasi isä.
Asiakas saapuu grillille ja tilaa:
- Hampurilainen munalla ja maito rahalla.
Tervetuloa! Korjaamme ja huollamme kaikkea aina elektroniikasta kodinkoneisiin.
- Koputathan oveen kunnolla; ovikello ei toimi.
Oikeus ja kohtuus...
- Kyllä minä sinulle kohdun näytän!
Blondi nukahti kesällä baarista tullessaan maatilan niityn laitaan.
Yön aikana niityllä vaeltanut lehmä asettui hänen viereensä makaamaan.
Aamulla unisen blondin käsi tunnusteli vierustoveria ja osui utareisiin.
Blondi sanoi:
- Huomenta pojat... Viittisikö joku teistä heittää mut himaan?
Kirjoille löytyy erilaisia kustantajia, mutta mille sitten löytyy paskantajia?
Miksi Stephen Hawkingin teorioihin uskotaan?
- Eihän hän edes ole koskaan seissyt sanojensa takana.
Maalaispojan ajama viljakuorma kaatui kumoon tielle.
Naapurin isäntä tuli katsomaan tilannetta ja huusi pojalle:
- Hei, unohda harmit hetkeksi ja tule meille syömään. Minä autan sinua sitten nostamaan rattaat pystyyn.
Poika vastasi:
- Se on kauhean ystävällistä, mutta isä ei taitaisi oikein pitää siitä.
Naapuri maanitteli:
- Tulisit nyt vain.
Poika mietti hetken ja sanoi viimein:
- No, hyvä on. Mutta isä ei kyllä tykkää siitä...
Tukevan aterian jälkeen poika kiitti talon isäntää:
- Nyt tuntuu jo paljon paremmalta, mutta minä tiedän että isä on kyllä tosi harmissaan.
Naapuri tokaisi:
- Mitä joutavia! Missä sinun isäsi muuten on?
Poika vastasi varovasti:
- Rattaiden alla.












