Sisarukset pikkuinen ja iso
Pituuden puolesta siskoani voisi sanoa pikkusiskoksi, mutta leveyden puolesta isosiskoksi!
Lisätty: 01.11.2025 | PaskaVitsi
Pituuden puolesta siskoani voisi sanoa pikkusiskoksi, mutta leveyden puolesta isosiskoksi!
Lisätty: 01.11.2025 | PaskaVitsi


Miksi lääkäreillä ja tiedemiehillä on aina valkoiset takit?
- Musta oli loppu.
Audimies hurjasteli valtatiellä 120km/h satasen rajoitusalueella.
Vieressä istuva vaimo tokaisi:
- Tässä ei saa ajaa kuin satasta!
Mies vastasi:
- No siinä tapauksessa onkin hyvä että ostin juuri tämä Audi 100:n.
Mitähän tuo koivu minusta ajattelee?
- Mietti kääpä sitä.
Jos The Doors olisi perustettu Helsingissä, sen nimi olisi ollut todennäköisesti Dörtsit.
Kolme kääpiötä kehuskeli isillään.
- Minun isäni on vain 90 senttiä pitkä, sanoi ensimmäinen.
- Naurettavaa! Minun isäni on vain 60 senttiä pitkä, sanoi toinen.
- Minä en tiedä tarkalleen, kuinka pitkä isäni on. Tiedän vain sen, että hän työskentelee leluautojen koeajajana Matchboxilla.
Mitä eroa on E.T:llä ja maahanmuuttajilla?
- E.T:llä on oma pyörä ja se haluaa kotiin.
Nainen ja mies kuhertelee autossa syrjäisellä metsätiellä.
Kesken kaiken nainen ilmoittaa:
- Olisi pitänyt varmaan sanoa aikaisemmin, mutta olen huora. Jos haluat naida, joudut maksamaan 50 euroa.
Mies ei luonnollisesti ilahdu kuulemastaan, mutta kaivaa lompsasta vaaditut rahat ja homma hoidetaan loppuun asti.
Aktin jälkeen mies jää kaikessa rauhassa istuskelemaan etupenkille ja polttelemaan hissukseen tupakkaa.
Siinä sitten vaatteitaan suoristellessaan nainen kysyy:
- Miksei jo lähdetä ajelemaan pois?
Mies sanoo:
- Olisi varmaan pitänyt sanoa aikaisemmin, mutta olen taksikuski...
Missä on Silicon Valley?
- Pamela Andersonin rintojen välissä.
Mikä on Olavi Virran hevosen nimi?
- Virtahepo.
Kaksi kakkaa käveli tiellä. Auto ajoi toisen päälle.
Silloin toinen huusi:
- Tulehan ruikuli!












