Siis kelatkaa!
Siis kelatkaa!
- Oota mä kaivan mun Walkmanin eka.

Siis kelatkaa!
- Oota mä kaivan mun Walkmanin eka.



Kaukana vuoristossa, Amerikan syrjäseudulla poika tulee sisälle taloon valtavasti täristen ja sanoo:
- Isä, minä olen niin pahoillani, ammuin vahingossa isoäidin!
Isä raivostuu ja huutaa:
- Poika, mitä sinä olet mennyt tekemään, meillä on vielä puolet isoisää pakastimessa!
Ajattelitko maksaa?
- Oletteko lääkäri?
Punahilkka kulki metsässä ja näki suden kykkivän puskassa.
Punahilkka:
- Miksi sinulla on noin suuret silmät?
Susi:
- Mene pois. Olen paskalla!
Mulla ei ole sinne mitään asiaa. En edes kysy kuulumisia!
Todellista rohkeutta on se, että ripulitaudissa uskaltaa pieraista.
Blondi joutui Oulussa käydessään autollaan kovaan lumipyryyn ja eksyi.
Hän kuitenkin muisti isänsä neuvon:
- Jos eksyt lumipyryssä, odota aura-autoa ja seuraa sitä.
Pian ohi menikin aura-auto ja hän liittyi sen perään. Hän seurasi autollaan aura-autoa 45 minuuttia.
Lopulta aura-auto pysähtyi ja sen kuljettaja astui ulos ja kysyi blondilta mitä hän tekee. Tällöin blondi selitti, että hän oli eksynyt ja että hänen isänsä oli neuvonut seuraamaan aura-autoa.
Aura-auton kuljettaja nyökkäsi ymmärtäväisesti ja sanoi:
- Tämä Citymarketin parkkipaikka on nyt valmis, seuraavaksi mennään auraamaan tori...
Kauppaa tehtiin hienosta hevosesta.
- Onko tässä alvi mukana?
- Ei, Alvi on vankilassa!
Mitä tapahtui, kun Toivo ja Rauha erosivat?
- Toivosta tuli rauhaton ja Rauhasta toivoton.
- Tarjoilija, saisinko yhden hampurilaisen ja kolme ystävällistä sanaa?
Tarjoilija toi nopeasti hampurilaisen ja sanoi:
- Älkää syökö sitä.
Tuleeko paskaa eniten:
a) Telkkarista
b) Perseestä
c) Poliitikon suusta












