Savolainen psykiatri
Mitä savolaiset psykiatrit pilkkivät?
- Kalloo.

Mitä savolaiset psykiatrit pilkkivät?
- Kalloo.



George W Bush ja Osama Bin Laden pelasivat shakkia. Kumpi voitti?
- Bin laden tietenkin, koska Bushilta puuttui kaksi tornia.
Vanhemmat toivoivat, että ainoasta lapsestaan tulisi tuomari ja juristi.
Toive lähes toteutui, sillä jälkeläisestä tuli lopulta juomari ja turisti.
Miksi kananmunassa on M-kirjain?
- Jotta ruotsalaisetkin tieäisivät sen olevan muna.
Mikä on Mustanaamion lempibändi?
- Guran Guran.
- Mitä te nyt meinaatte?
- Me mennään pirun kyydillä McDonaldsiin.
- Piru teidät vieköön!
Ihmissyöjän lempiruuaksi ovat kelvanneet:
- Paula, Aino ja Reissumies.
Mitä lukee hammaspeikon treffi-ilmoituksessa?
- Paikka auki.
Mies palaa myöhään illalla juovuksissa kotiin. Vaimo kysyy:
- Missäs sinä olet ollut?
- Minä olin hautausmaalla.
- Mitä, onko joku kuollut?
- Et varmaan usko, mutta siellä kaikki olivat kuolleet!
Tyttö tuli kotiin etelänmatkalta ja kuvaili äidilleen eloisasti käsin, miten suuria banaaneja hän oli siellä nähnyt kasvavan puissa.
Huoneen nurkasta kuului kuuron isoäidin ääni:
- Se on kiva! Mutta onko sillä miehellä yhtään rahaa?
Ruotsalainen toiselle:
- Jos arvaat montako omenaa tässä pussissa on, saat toisen.












