Savolainen psykiatri
Mitä savolaiset psykiatrit pilkkivät?
- Kalloo.

Mitä savolaiset psykiatrit pilkkivät?
- Kalloo.



Mies meni seksin jälkeen vessaan ja pieraisi äänekkäästi.
Nainen huusi makuuhuoneesta:
- Mitä sä sanoit?
Isä valisti poikaansa vaaroista:
- Älä koskaan laita pattereita suuhusi, sillä se on hengenvaarallista.
Poika:
- Miten sä kuvittelit patterin mahtuvan suuhuni?
Vaimo kertoi seuraavaa:
- Eilen illalla minut oli kutsuttu viettämään tyttöjen iltaa. Lupasin miehelleni, että olen takaisin puoleenyöhön mennessä.
No, tunnit kuluivat ja siideri meni alas liiankin hyvin. Kolmelta aamuyöstä, kännissä kuin käki, suuntasin kotiin päin. Kun pääsin ovesta sisään niin eteisen käkikello kukkui kolmesti. Tajusin nopeasti, että mies varmaan heräsi, joten keksin nerokkaana kukkua yhdeksän kertaa lisää.
Olin oikein ylpeä itsestäni, kun keksin niin nerokkaan ajatuksen aivan jurrissa. Mahdollinen yhteenotto oli näin vältetty.
Seuraavana aamuna mieheni tiedusteli kotiintuloaikaani. Kerroin hänelle, että tulin kahdeltatoista, eikä mieheni vaikuttanut lainkaan epäilevältä. Voi noita miehiä.
Mies kertoi seuraavaa:
- Tiedätkö missä myydään käkikelloja? Me tarvitsemme uuden.
Viimeyönä se kukkui kolmesti. Sen jälkeen se sanoi että “voi vittuu“ ja kukkui neljä kertaa lisää. Sitten se selvitti kurkkuaan ja kukkui kolme kertaa lisää, kikatti ja lopuksi pieraisi!
Isä ja poika kävivät pelikaupassa katselemassa. Poika meni pelaamaan yhtä peliä. Pian isä sanoi, että tuli aika lähteä.
- Mulla on vielä yksi elämä, poika vastasi.
- Mullakin on vain yksi elämä, servasi isä.
Miksi Barbie ei voi tulla raskaaksi?
- Ken tulee eri laatikossa.
Kukaan ei vihaa metallimusiikkia niin paljon, kuin itse metalliväki.
Miten uimarit eroavat tavallisista ihmisistä?
- He todella osaavat laittaa itsensä likoon.
Kaksi nollaa oli kävelyllä, kun ne näkivät kahdeksikon.
Toinen kuiskasi järkyttyneenä:
- Kuinka ne kehtaa, julkisella paikalla?
Tauski kehuskeli baarissa:
- Mulla on niin paljon vientiä, että navigaattori kysyy joka ilta: “Kotiin vai vielä yhdelle harhareitille?“
Mitä nolla sanoi kun näki kasin?
- Kiva vyö!












