Savolainen esileikki
Mikä on savolaisten esileikki?
- Mies sanoo vaimolleen: ”kiänny”.

Mikä on savolaisten esileikki?
- Mies sanoo vaimolleen: ”kiänny”.



Tarjoilija, keitossani on kärpänen!
- Onpa hyvä. Silloinhan niitä on keittiössä vähemmän.
Miksi kutsutaan vakoojaa, jolla on housut revenneet?
- Persvakoojaksi!
Mikä on ruskea ja lentää taivaalla?
Ruostunut Teräsmies.
Mies ja nainen olivat puolukassa ja vastaan tuli karhu. Pariskunta pelästyi ja mies kiipesi ensimmäisenä puuhun.
Nainen kiipesi perässä, mutta ei päässyt ylös asti, joten huusi miehelleen:
- Mitä teen, se nuolee jo?
Mies vastasi:
- Sano että sulla on pää kipeä!
Onko totta että vaimo voi tehdä miehestä miljonäärin?
- Kyllä, mikäli mies on ollut ennen naimiisiinmenoa miljardööri.
Mitä Ile Uusivuori sanoi nähdessään vaimonsa alapään?
- Villa Hintikka!
Tuo rahat huomenna, en pyydä enää toiste!
- Eli sä et tarvitse niitä rahoja?!
Miten kissanpentu protestoi?
- Se menee naulakkoon.
“Tarjoilija, leivässäni on toukka!“ asiakas huusi närkästyneenä.
“Kiitos rehellisyydestänne. Lisään sen laskuunne“, tarjoilija vastasi.
Mummo meni hissiin ja perässä tuli hieno nainen joka tuoksui hyvältä.
Mummo katseli naista sivusilmällä ja nuuskutteli ilmaa samalla pähkäillen, mikä ihme tuoksuukaan noin hyvältä.
Nainen sanoi mummolle:
- Dior 7000 euroa.
Mummo lähti hissistä, pieraisi hissin ovella ja sanoi:
- Mämmi 2,5 euroa.












