Savolainen esileikki
Mikä on savolaisten esileikki?
- Mies sanoo vaimolleen: ”kiänny”.

Mikä on savolaisten esileikki?
- Mies sanoo vaimolleen: ”kiänny”.



Mikä on sikamaisen hyvä kanaruoka?
- Pork-kana
Missä kuussa olet syntynyt?
- En, kun maassa.
Ruotsalainen oli pilkillä. Hän asetti kaikki kenttätuolit ja muut kalastusvehkeensä paikalleen ja alkoi kairata reikää jäähän.
Silloin ruotsalainen kuuli valtavan, kumean äänen:
- Täällä ei ole kalaa!
Ruotsalainen kokosi kamppeensa ja kulki hieman edemmäs jäälle.
Ääni kuului uudestaan:
- Täällä ei ole kalaa!!
Ruotsalainen kokosi uudestaan kamppeensa ja kulki vieläkin edemmäs.
Ja sama ääni kuului jälleen:
- Minä sanoin, että täällä ei ole kalaa!
Ruotsalaista alkoi pelottamaan ja hän kysyi:
- Oletko sinä Jumala?
Ääni vastasi:
- En... Minä olen jäähallin vahtimestari.
Olen asianajaja-Janne ja asianajajananne ajan asiaanne Asianajaja Jannenanne
Sinä tuotit pettymyksen...
- Joo, mutta mä en käsikirjoittanut enkä ohjannut!
Miksi blondi kiipesi lasiseinämän yli?
- Jotta hän näkisi, mitä toiselta puolelta löytyy.
Jos tietokone toimisi baarin portsarina, niin se varmaan sanoisi heti ensimmäisenä:
- Sulla on USB-porttikielto!
Kaksi ilotyttöä seisoi kadulla ja olivat aloittamassa työpäiväänsä.
Toinen tuumasi:
- Tunnen että tästä tulee hyvä ilta, haistan jopa kullin ilmassa!
Toinen tokaisi:
- Älä innostu, minä vain röyhtäisin.
Tarkistin autosta ilmanpaineet ilman paineita.
Oikeus ja kohtuus...
- Kyllä minä sinulle kohdun näytän!












