Savolainen esileikki
Mikä on savolaisten esileikki?
- Mies sanoo vaimolleen: ”kiänny”.

Mikä on savolaisten esileikki?
- Mies sanoo vaimolleen: ”kiänny”.



Jos Matti ja Teppo kävelevät tien yli ja Matti jää auton alle, niin mitä Teppo tekee?
- Soololevyn.
Miksi Hollywoodissa ei ole kukkia?
- Sylvester tallo ne.
Nyt alkoi Lyyti(nen) kirjoittaa!
- Nimittäin uutta biisiä!
En ole nähnyt niin isoa lusikkaa, että siinä voisi nukkua. Ellei sitten ole kirppu.
Nainen kutsui Googlen keksijän kylään, ja Googlen keksijä kysyi missä nainen oikein asut?
Nainen vastasi, että katso Googlesta.
Talo syttyi tuleen.
- Tauno Palo.
Miksi kukaan ei halua lähteä pois Islannista?
- Koska se on tulen ja jään maa.
Pakarat ovat täydellinen pari. Ne kulkevat rinnakkain läpi elämän, vaikka mitä paskaa tulisi.
Mikä ei tipu?
- Tipu, koska se on jo maassa.
Millainen on laphilainen Cooperin testi?
- 12 minuuttia ilman viinaa!












