Savolainen esileikki
Mikä on savolaisten esileikki?
- Mies sanoo vaimolleen: ”kiänny”.

Mikä on savolaisten esileikki?
- Mies sanoo vaimolleen: ”kiänny”.



Miksi Lotta on huono piilo-leikissä?
- Hän on liian näkyvä.
Missä voi yhtaikaa olla sisällä, mutta aivan pihalla?
- Hullujen huoneella.
- On niin mukavaa syödä mustalaisten kanssa.
- Ai, miksi?
- No kun he eivät ikinä puhu työasioista lounaalla.
Vanhemmat vuonna 2005:
“Mikä vika tuossa tietokoneessa on? Hyvinhän se toimii! Minä en nyt oikein ymmärrä mihin sinä tarvitset uutta tietokonetta?“
Vanhemmat vuonna 2025:
“Jaaha, kai se on ostettava uusi tietokone, että pääsisin käyttämään Windows 11:ä, vaikka pääsisin hoitamaan samoja asioita Linuxilla ilmaiseksi!“
Muut sylki pois.
- Leslie Nielsen.
Ikkunoiden myyntimies astui pirttiin, esitteli itsensä, talonväki tarjosi kahvit ja rupateltiin niitä-näitä tovin.
Myyjä ryhtyi kyselemään, jotta tarvitsetteko metristä koivuhalkoa?
Isäntä siihen, jotta en tuota tarvii.
Myyjä joi kahvit lähti matkoihinsa.
Aamusella isännän viedessä maitotonkkaa kärryillä laiturille, huomasi halkopinon hävinneen mökkitienvarresta yöaikaan, joka ainokaista halkoa myöden.
Mies joutui penisamputaatioon, mikä hänestä tuli?
- Pekka Töpöhäntä.
Kaksi mummoa meni mustikkaan.
- Toinen ei mahtunut.
Mitä elokuvat ovat?
- Ne ovat elokuussa otettuja valokuvia.
Mikä on Castlevania -fanien lempi tupakkamerkki?
- Belmont.












