Savolainen esileikki
Mikä on savolaisten esileikki?
- Mies sanoo vaimolleen: ”kiänny”.

Mikä on savolaisten esileikki?
- Mies sanoo vaimolleen: ”kiänny”.



Mies meni sairaalaan kysymään töitä.
Ylilääkäri kysyi:
- Mitä töitä etsit?
Mies vastasi:
- Gynekologin töitä.
Ylilääkäri kysyi:
- Onko sulla kokemuksia kyseisestä työstä?
Mies vastasi:
- Mun hommat on mennyt aina päin vittua.
Mitä NSA:n miehet tekivät Disneylandissa?
- Mikittivät koko paikan.
Nuori nainen soitti ystävälleen ja kertoi olleensa elokuvissa poikaystävänsä kanssa.
Ystävä tiedusteli:
- Oliko hauska elokuva?
Nainen vastasi:
- Aivan älytön, nauroin niin että melkein pissasin Masan käteen!
Mikä on hyvä asuinpaikka hammaslääkärin asustaa?
- Paikkakunnalla.
Miehellä oli ripuli, ja hän meni sen takia lääkärin vastaanotolle. Lääkäri määräsi lääkkeen, mies haki lääkkeen apteekista ja nautti sen.
Jonkun ajan takia lääkäri soitti miehelle ja sanoi, että on tapahtunut erehdys.
Hän olikin vahingossa määrännyt masennuslääkettä ripulilääkkeen sijaan.
Mies vastasi:
- Sepä selittääkin kaiken. Minä jo ihmettelinkin, miten on mahdollista, että on paskat housussa, mutta ei vituta yhtään.
Anna euro, niin näet tollon lypsyä.
- Tässä euro, näytäppä nyt.
- Johan minä yhtä tolloa lypsin.
Miksi kananmunassa on M-kirjain?
- Jotta ruotsalaisetkin tieäisivät sen olevan muna.
Milloin kiinalaiset sanovat “hyvää huomenta“?
- Kun ovat oppineet Suomea.
Mitä lukee hammaspeikon treffi-ilmoituksessa?
- Paikka auki.
Miehet keskustelevat kahvitunnilla:
- Poltatko sä tupakkaa?
- Poltan.
- Paljonko yksi aski maksaa?
- Noin 8 euroa.
- Montako askia sulla kuluu päivässä?
- Noin 3 askia.
- Jestas! sehän tekee jotain 720€ kuussa?!
- Tiedän...
- Ja kauanko sä olet polttanut?
- Noin 17 vuotta.
- Tajuatko sä, että sulla on mennyt elämäsi aikana jotain 150.000 euroa tupakkaan?!
Sä olisit sillä rahalla saanut jo Ferrarin!
- Poltatko sä?
- En tietenkään!
- No missäs se sun Ferraris sitten on, idiootti.












