Savolainen esileikki
Mikä on savolaisten esileikki?
- Mies sanoo vaimolleen: ”kiänny”.

Mikä on savolaisten esileikki?
- Mies sanoo vaimolleen: ”kiänny”.



Lentokoneessa oli suomalainen, amerikkalainen, venäläinen ja somali.
Kapteeni kuulutti:
- Liikaa painoa! Liikaa painoa!
Amerikkalainen pudotti lompakkonsa täynnä rahaa sanoen:
- Meillähän tätä riittää.
Venäläinen katsoi amerikkalaista ja pudotti taskusta vodkapullon sanoen:
- Meillähän tätä riittää.
Somali katsoi suomalaista sanoen:
- Älä edes yritä...
Kuoletko vaikka puolestani?
- Tottahan toki, kunhan ei henki lähde.
Red Bull antaa siivet, mutta lentolupakirjaa ei ole myönnetty!
Nuorten jääkiekkomaajoukkue meni saunaan ja näki siellä valmentajansa Jortikan.
Mikä on rikollisten lempiruokaa?
- Vasikka liemessä.
Miksi sukeltajat tippuvat taaksepäin laivan reunalta, eivätkä eteenpäin?
- Koska muuten he tippuisivat laivaan.
Tarjoilija, keitossani on kärpänen!
- Onpa hyvä. Silloinhan niitä on keittiössä vähemmän.
Poika:
- Mummu, kun olet syönyt soppasi, niin voisitko heittää lusikkasi tuonne nurkkaan?
Mummu:
- Miksi ihmeessä kultaseni?
Poika:
- No kun iskä sanoi, että heti kun mummu heittää lusikan nurkkaan, niin me saadaan uusi auto.
Mistä tunnet sä ystävän?
- Välilihan läpi.
Ei mene sammakoillakaan hyvin, kun jo alkuvaiheessa ollaan täysiä nuijapäitä!












