Savolainen esileikki
Mikä on savolaisten esileikki?
- Mies sanoo vaimolleen: ”kiänny”.

Mikä on savolaisten esileikki?
- Mies sanoo vaimolleen: ”kiänny”.



Ei mene sammakoillakaan hyvin, kun jo alkuvaiheessa ollaan täysiä nuijapäitä!
Työpaikan miesten vessassa siivoojan jättämä lappu:
- Käytä vessaharjaa.
Parin viikon päästä siihen oli ilmestynyt kysymys:
- Joko saa käyttää paperia? Takamus on joihan naarmuilla!
Vanhemmat vuonna 2005:
“Mikä vika tuossa tietokoneessa on? Hyvinhän se toimii! Minä en nyt oikein ymmärrä mihin sinä tarvitset uutta tietokonetta?“
Vanhemmat vuonna 2025:
“Jaaha, kai se on ostettava uusi tietokone, että pääsisin käyttämään Windows 11:ä, vaikka pääsisin hoitamaan samoja asioita Linuxilla ilmaiseksi!“
Asiakas lihakaupassa:
- Saako täällä potkia ja sorsia?
Myyjä:
- Ei, täällä saa vain maksaa ja kärsiä.
Mitä lihansyöjien Titanicin tähystäjä huusi?
- Jäävuorisalaatti suoraan edessä!
Juha mokaa...
Ja tietysti Paulikin.
Jos Mortal Kombat olisi suomalainen, mitä Skorpioni sanoisi vastustajalleen?
- Tuupa käymään täällä.
Mitä eroa on kiinteällä paskalla ja ripulilla?
- Kiinteällä paskalla ei voi kurlata.
Terveyssiteitä myyvän firman toimitusjohtajalla oli viikkopalaverissa positiivisia uutisia kerrottavana:
- Uusi mallistomme on mennyt päin v*ttua!
Kuka on Suomen paras laulaja?
- Arja Örisevä.












