Savolainen esileikki
Mikä on savolaisten esileikki?
- Mies sanoo vaimolleen: ”kiänny”.

Mikä on savolaisten esileikki?
- Mies sanoo vaimolleen: ”kiänny”.



Kun uros karkoitetaan laumasta, sen on etsittävä uusi lauma ja järjestettävä omat haaremit. Ehkä Tsekeistä tai Tallinnasta.
Mitä lapamato tuumasi kun siltä kysyttiin asumistilanteesta?
- Toivossa on hyvä elää.
Mitä presidentti joi lounaalla?
- Pauligin Presidentti kahvia.
Arkkitehdille sattui vahinko.
- Oli käytävä vessassa.
Mitä yhteistä on paskan ja politiikan historialla?
- Ne ovat synonyymejä.
Erään keikkapaikan vessanpöntön kannessa oli Napalm Deathin tarra.
Kaukana vuoristossa, Amerikan syrjäseudulla poika tulee sisälle taloon valtavasti täristen ja sanoo:
- Isä, minä olen niin pahoillani, ammuin vahingossa isoäidin!
Isä raivostuu ja huutaa:
- Poika, mitä sinä olet mennyt tekemään, meillä on vielä puolet isoisää pakastimessa!
Mikä on leppäkerttu pelkää eniten?
- Pilkunnussijaa...
mies meni kahvi kaa vessaa ja se sai kahvista vatsa taudin ja se paskoi monta viikkoa
kahvin takia.
Mitä vaippoja terroristit käyttävät?
- Pam! Pers!












