Savolainen esileikki
Mikä on savolaisten esileikki?
- Mies sanoo vaimolleen: ”kiänny”.

Mikä on savolaisten esileikki?
- Mies sanoo vaimolleen: ”kiänny”.



Oletko nähnyt viiriäisen munia?
- Enhän minä tunne koko miestä.
- Käykö teillä kello?
- Käy.
- Pyytäkää käymään meilläkin.
Mikä herättää kuopiolaiset kalat joka aamu?
- Kalakukko.
Im not taking orders from you!
- I know. You still go to McDonalds.
Anteeksi Herra, mihin tämä tie menee?
- Ei mihinkään, se pysyy paikallaan.
Miksi Muumilaaksossa ei ole yhtään Ruotsalaismiestä?
- Koska Muumeilla ei ole persreikää!
Mitä paskapökäle huusi, kun siitä irtosi kakanhippu?
- poikani!
Sokea mies kävelee kauppaan...
Ja sitten ostoskärryyn...
Ja sitten hyllyyn.
Viikinkijumalien Freija tapasi Odinin ja kysyi suunnitelmia:
- Meinaatko katsoa pyhänä lätkää?
- Ääh, en mä tiedä... Ketä siinä pelaa?
- Norja pelaa pronssista, ihan pakko tsiigata.
- No joo, tavataan Thorilla!
Vanha pari istui aamukahvilla.
Pappa luki lehteä ja sanoi:
- Se näyttää Mikkosen mammakin kuolleen...
Mummo kysyi:
- Mihin se kuoli?
Pappa vastasi:
- Ei oo pantu.
Mummo ihmetteli:
- Voiko siihenkin kuolla?
Se taitaa lähtö olla lähellä meikäläiselläkin!












