Saako luvan purra?
Riikka ei saa Purra.
Lisätty: 29.03.2025 | PaskaVitsi
Riikka ei saa Purra.
Lisätty: 29.03.2025 | PaskaVitsi


Putinin Venäjällä:
- Isä, mikä on jono?
- Se on vain sellainen muodostelma, johon ihmiset muinoin neuvostoaikoina asettuivat saadakseen juustoa.
- Isä, mitä on juusto?
Miksi blondi oli innoissaan, kun sai palapelin valmiiksi puolen vuoden uurastuksen jälkeen?
- Koska palapelin laatikon kyljessä luki 2-4 vuotta.
Audimies hurjasteli valtatiellä 120km/h satasen rajoitusalueella.
Vieressä istuva vaimo tokaisi:
- Tässä ei saa ajaa kuin satasta!
Mies vastasi:
- No siinä tapauksessa onkin hyvä että ostin juuri tämä Audi 100:n.
Mitä n-alkuista sanaa et mielellään käyttäisi tummasta maahanmuuttajasta?
- Naapuri.
Mitä eroa on huilistilla ja pianistilla?
- Huilistilla on pilli kuonon alla ja pianistilla on kulli pianon alla.
Tarjoilija, keitossani on kärpänen!
- Onpa hyvä. Silloinhan niitä on keittiössä vähemmän.
Koomikot kertovat totuuksia ja poliitikot vitsejä.
Norsu sanoi kamelille:
- Miksi sinulla roikkuu rinnat selässä?
Kameli vastaa:
- Miksi sinulla roikkuu pippeli naamassa?
Tapahtui kerran Mcdonaldsissa kun hankala asiakas astui sisään ruokalaan.
- Ja mitäs teille?
- Mitäpäs tässä, kiitos kysymästä
- Tarkoitan siis, mitä te syötte?
- Purkkaa, tästä on jo kyllä mennyt maku.
- Mutta mitä te tilaatte?
- Hesaria ja Aku Ankkaa. Mutta otan hampurilaisen.
- Selvä. Ja minkähän hampurilaisen?
- No se systeemi jossa on pihvi ja kaks kuorta. Pitäis teijän täällä tietää
- Syötkö täällä?
- No silloin tällöin.
- Äh... siis syötkö täällä nyt tällä hetkellä?
- Purkkaa edelleen, mutta maku menny jo.
- Puhun tilaamastasi hampurilaisesta. Tuleeko se mukaan?
- No jos se tahtoo.
- Siis otatko mukaan?
- Tule vain jos haluat.
- Selkeä kysymys: Syötkö tilaamasi ruoan täällä?
- Onko siellä tilaa. Ajattelin kyllä että tuossa pöydässä...
- Hyvä on. Saako laittaa kaikki mausteet?
- Jos ne mahtuu.
- Eli kaikki mausteet vai ei kaikkia mausteita.
- Joo... ei kanelia
- Eipä sitä kyllä yleensä. Mutta kaikkia muita saa panna?
- No sepä oli aika hävytön kysymys. Lähden kyllä nyt pois.
Mikä on suomalainen salaseura?
- Taivaanrannan maalarit.












