Pyttipannu munalla
Matkamies meni huoltoasemalle ruokailemaan.
Kassatarjoilia kysyi:
- Mitä saisi olla?
Matkamies:
- Pyttipannu.
Kassatarjoilija:
- Haluatteko pyttipannun munalla?
Matkamies:
- Maksan rahalla.

Matkamies meni huoltoasemalle ruokailemaan.
Kassatarjoilia kysyi:
- Mitä saisi olla?
Matkamies:
- Pyttipannu.
Kassatarjoilija:
- Haluatteko pyttipannun munalla?
Matkamies:
- Maksan rahalla.



Paavo Väyrynen oli iltakävelyllä kauppatorin kulmilla, kompastui ja putosi kolera-altaaseen.
Kolme skeittailijapoikaa ryntäsivät paikalle ja pelastivat Paavon hyisestä kylvystä.
Paavo oli tosi kiitollinen ja tarjoutui palkitsemaan pojat heidän itse valitsemillaan lahjoilla.
Ensimmäinen halusi mennä Linnanmäelle.
Paavo vastasi hymyillen:
- Vien sinut sinne itse.
Toinen halusi uuden Tony Hawkin nimmarilla varustetut skeittilaudan.
Paavo vastasi innokkaana:
- Minä ostan sen sinulle itse.
Kolmas poika halusi moottoroidun pyörätuolin jossa on stereot.
Paavo ihmetteli:
- Ethän sinä näytä yhtään vammaiselta?
Poika sanoi:
- Minusta tulee sellainen kun isä saa tietää, että pelastin Paavo Väyrysen hukkumiselta.
Suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen väittelivät, mikä on nopein.
Norjalainen sanoi:
- Kyllä salama on nopein.
Ruotsalainen sanoi:
- Kyllä viiva on nopein.
Suomalainen sanoi:
- Kyllä kakka on nopein. Vaikka olin mennyt salamana vessaan ja vetänyt viivana housut alas, niin kakka oli jo tullut!
Isä kysyi pojaltaan:
- Miksi lapio keksittiin?
Poika:
- No?
Isä:
- Mullistamaan maata.
Miksi kalat eivät koskaan käytä nettiä?
Koska ne pelkäävät verkkoa!
Red Bull antaa siivet, mutta lentolupakirjaa ei ole myönnetty!
Talvisin kun kadulla kävelee, on helppoa tunnistaa missä asuu vanha-piika.
Nillä on ikkuna auki kovallakin pakkasella, koska toivovat, että panisi edes pakkanen.
Australialainen mies oli ollut erämaassa 20 vuotta. Meni sitten asutuskeskukseen ja iski huoran ja menivät lähimpään hotelliin.
Nainen meni ensin kylpyhuoneeseen valmistautumaan ja sieltä tullessaan hän ihmetteli, kun kaikki huonekalut oli siirretty seinustalle.
Nainen kysyi:
- Mistä tämä johtuu?
Mies vastasi hikisenä:
- Jos kanssasi nussiminen on yhtä hurjaa kuin kengurun kanssa, niin nämä on tiellä!
George W Bush ja Osama Bin Laden pelasivat shakkia. Kumpi voitti?
- Bin laden tietenkin, koska Bushilta puuttui kaksi tornia.
Missä voi yhtaikaa olla sisällä, mutta aivan pihalla?
- Hullujen huoneella.
Miksi kanoja ammutaan niin paljon?
- Ne saa helposti jyvälle.












