Pyttipannu munalla
Matkamies meni huoltoasemalle ruokailemaan.
Kassatarjoilia kysyi:
- Mitä saisi olla?
Matkamies:
- Pyttipannu.
Kassatarjoilija:
- Haluatteko pyttipannun munalla?
Matkamies:
- Maksan rahalla.

Matkamies meni huoltoasemalle ruokailemaan.
Kassatarjoilia kysyi:
- Mitä saisi olla?
Matkamies:
- Pyttipannu.
Kassatarjoilija:
- Haluatteko pyttipannun munalla?
Matkamies:
- Maksan rahalla.



Muut sylki pois.
- Leslie Nielsen.
Muistakaa:
- S-kortti ja Ässäkortti eivät ole sama asia!
Äiti pyysi pikku-Taavia tekemään päivän aikana yhden hyvän työn.
Illalla äiti kysyi Taavilta:
- Minkä hyvän työn sinä teit?
Taavi vastasi:
- Usutin meidän koiran kahden mummon perään.
Äiti:
- Mitä! Mitäs hyvää tuossa muka oli?
Taavi:
- He eivät olisi muuten ehtineet bussiin.
Miksi hiihtäjä luopui urastaan?
- Pitovaikeuksien vuoksi.
Äiti, äiti, en minä osaa tehdä tätä palapeliä!
- No mutta mikset?
- No kun se on ruotsiksi!
Mitä James Bond sanoi lihakaupassa?
- Lihaa... jauhelihaa.
Kolme suomalaista miestä meni metsään. Ensimmäisellä oli kirves, toisella saha. Mikä kolmannella oli?
- Ientulehdus... Joka kolmannella suomalaisella on ientulehdus.
Tarjoilija, tämä keitto on kylmää!
- Merkillistä. Sitähän lämmitetään jo viidettä päivää.
Mikä on prostituoitu on Saksaksi?
- Volksvagina.
Mikä on ajoneuvo Englanniksi?
- Driving advice.












