Presidentin lounas
Mitä presidentti joi lounaalla?
- Pauligin Presidentti kahvia.
2 tykkää tästä vitsistä, paina peukkua jos sinäkin tykkäät!
Jaa tämä vitsi:

Mitä presidentti joi lounaalla?
- Pauligin Presidentti kahvia.



Mä olen mies talossa!
- Eli talonmies!
Miksi poliisi asemalla ei ole vessaa?
- Koska ne ovat kovia pidättämään.
Mitä elokuvat ovat?
- Ne ovat elokuussa otettuja valokuvia.
Minähän varoitin teitä!
Ja varoittamisella tarkoitin varoittamista, en rahoitusta!
Nistin alkoi tehdä mieli HK:n lenkkimakkaraa.
- Taitaa olla juoksulenkin aika.
Alussa tapahtui älytön alkuräjähdys ja loppu on historiaa.
Mitä yhteistä on oravalla ja kivellä?
- Kumpikaan ei ole lapio.
Mitä Timo Jutila kysyi ilotytöltä?
- Panenko mä erkkaa lapaan?
Mummu ja pappa pelasivat jalkapalloa.
- Pappa hävisi. Etsintöjä jatketaan yhä...
Kuka on Kaija Koon isä?
- Faija Koo.












