Presidentin lounas
Mitä presidentti joi lounaalla?
- Pauligin Presidentti kahvia.
2 tykkää tästä vitsistä, paina peukkua jos sinäkin tykkäät!
Jaa tämä vitsi:

Mitä presidentti joi lounaalla?
- Pauligin Presidentti kahvia.



Onpa sinne matkaa, sanoi kana, kun kuuta katseli!
Miksi blondilla on näppylöitä takapuolessaan?
- Siellä on käyttöohjeet sokeille.
Mitä nolla sanoi kun näki kasin?
- Kiva vyö!
Miksi sarvikuonolla on sarvi?
- Ettei sen nimi olisi pelkästään kuono.
Mikä leijuu hyllyjen välissä, mutta kukaan ei tiedä kenen se on?
- Pieru!
Mitä impotentti sanoi vaimolleen?
- Tämä peli ei vetele.
Erään keikkapaikan vessanpöntön kannessa oli Napalm Deathin tarra.
Mitä savolaiset psykiatrit pilkkivät?
- Kalloo.
Miksi hiiri meni norsun hautajaisiin?
- Koska norsu oli kuollut.
Mitä Timo Jutila kysyi ilotytöltä?
- Panenko mä erkkaa lapaan?












