Presidentin lounas
Mitä presidentti joi lounaalla?
- Pauligin Presidentti kahvia.
2 tykkää tästä vitsistä, paina peukkua jos sinäkin tykkäät!
Jaa tämä vitsi:

Mitä presidentti joi lounaalla?
- Pauligin Presidentti kahvia.



Mitä savolainen työnjohtaja sanoi alaisilleen?
- Outtako työ hommoo vaella?
Kuka on Kaija Koon isä?
- Faija Koo.
Olipa kerran Tiina.
- Joka luisti kuin pöytäliina.
Jos Sanomatalon katolle lentää lehti, tuleeko siitä sitten sanomalehti?
Spitaalinen hevonen sanoi kaverilleen:
- Minulla on turvaton olo!
Mikä on kaikkein vegaanisin pitsa?
- Kurpitsa.
Ihmissyöjän lempiruuaksi ovat kelvanneet:
- Paula, Aino ja Reissumies.
Asiakas lihakaupassa:
- Saako täällä potkia ja sorsia?
Myyjä:
- Ei, täällä saa vain maksaa ja kärsiä.
Mitä yhteistä on kaalilaatikolla ja pyllyseksillä?
- Kummastakaan ei tykkää jos on pienenä pakotettu.
Juha mokaa...
Ja tietysti Paulikin.












