Presidentin lounas
Mitä presidentti joi lounaalla?
- Pauligin Presidentti kahvia.

Mitä presidentti joi lounaalla?
- Pauligin Presidentti kahvia.



Tarjoilija, pihvini on kärähtänyt.
- Dopingistako?
- Ei vois vittu vähempää kiinnostaa!
... Sanoi homo.
Savolaismies oli syytteessä rattijuopumuksesta. Hän ihmetteli, miksi tuomari oli antanut sakon myös oikeuden halventamisesta.
Tuomarihan oli kysynyt häneltä, onko huollettavia, ja mies oli vastannut:
- Niitä on kaksi: mopo ja moottorisaha.
Herrasmies avasi naiselle ulko-oven.
Sen sisällä oli alumiinilevyä ja uretaania.
- Oletko syönyt mansikkahilloa?
- Olen.
- Entäs pannukakkua?
- No, sitä en ole pannu.
Mikset ole kattanut haarukoita ja veitsiä?
- Sinähän sanoit, että tulee vieraita, jotka syövät kuin hevoset.
Haluatko kuulla vitsin etanasta?
- Odota se on vielä matkalla.
- Mulla on paskahätä!
- Vai paska-hätä... Olisi nyt edes kunnon hätä!
Jos saisit viedä treffeille kenet tahansa, kuolleen tai elävän, niin kenet veisit?
- Sen elävän.
Mitä televisiolupatarkastaja sanoi Elviksen isälle?
- Paa pappa lupa.












