Poika heitti kellon ikkunasta
Miksi poika heitti kellon ikkunasta?
- Hän halusi nähdä ajan lentävän.

Miksi poika heitti kellon ikkunasta?
- Hän halusi nähdä ajan lentävän.



Jäyhä pohjalainen mies tuli kotiin meriltä 20 vuoden jälkeen, näki siinä sitten äitinsä hellan ääressä ja isänsä kiikkutuolissa.
Mies huudahti kyynel silmäkulmassa:
- Äiti perkele ja isä saatana!
Miksi koditon ei voi pelata pesäpalloa?
- Hän ei tiedä, missä koti on.
Juhlissa eräs nuori vaimo huomautti miehelleen:
- Tämä on jo neljäs kerta, kun menet hakemaan jäätelöä ja kakkua. Eikö se nolota sinua?
Mies vastasi:
- Miksi pitäisi?
Mies vielä jatkoi:
- Sanoin heille, että ne on sinulle.
Muut ovat kuivia, Linda Liukas.
Ei mene sammakoillakaan hyvin, kun jo alkuvaiheessa ollaan täysiä nuijapäitä!
Mitä eroa on mersukuskilla ja teslakuskilla?
- Mersukuski on hyvä, ja teslakuski on idiootti.
- Äiti, miksi sinä hypit isin mahan päällä alasti öisin?
- Lapseni, koska isin mahassa on ilmaa ja koitan saada ne sieltä pois.
- Mutta se on turhaa, sillä kun sä meet töihin niin naapurin täti tulee tänne, menee polvilleen ja puhaltaa ne heti takaisin sinne.
Olipa kerran hajamielinen professori, joka kiiruhti vessaan, vetäisi solmionsa esiin, avasi liiviensä napit ja kusi sitten housuihinsa.
Mitä zombi sanoi elävälle ihmiselle, joka tervehti tätä?
- Sairas.
Blondi joutui Oulussa käydessään autollaan kovaan lumipyryyn ja eksyi.
Hän kuitenkin muisti isänsä neuvon:
- Jos eksyt lumipyryssä, odota aura-autoa ja seuraa sitä.
Pian ohi menikin aura-auto ja hän liittyi sen perään. Hän seurasi autollaan aura-autoa 45 minuuttia.
Lopulta aura-auto pysähtyi ja sen kuljettaja astui ulos ja kysyi blondilta mitä hän tekee. Tällöin blondi selitti, että hän oli eksynyt ja että hänen isänsä oli neuvonut seuraamaan aura-autoa.
Aura-auton kuljettaja nyökkäsi ymmärtäväisesti ja sanoi:
- Tämä Citymarketin parkkipaikka on nyt valmis, seuraavaksi mennään auraamaan tori...












