Pizza ja juutalainen
Mitä eroa on pizzalla ja juutalaisella?
- pizza ei huuda uunissa.

Mitä eroa on pizzalla ja juutalaisella?
- pizza ei huuda uunissa.



Mitä asiakas sanoi myöhästyneelle toimitukselle?
- Heitä homo Woltti!
Miksi pomoilla on aina paita housuissa?
- Ei ne ennenkään ole osanneet käyttää housuja.
Mikä ääni kuuluu pimppikarvan pudotessa lattialle?
- Pthyi!
Eukko kyykki sienimetsässä.
Yhtäkkiä takaa kuului miehen ääni:
- Anna nyt, tai muuten käy niin kuin Kälviällä.
Eukko pelästyi ja kysyi:
- Mitä Kälviällä oli tapahtunut?
Mies:
- En saanut.
Miksi kutsutaan tyhmää silliä?
- Imbesilliksi.
Montako punkkaria tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu?
- YY-KAA-KOO-NEE!
Kaksi nollaa oli kävelyllä, kun ne näkivät kahdeksikon.
Toinen kuiskasi järkyttyneenä:
- Kuinka ne kehtaa, julkisella paikalla?
Mikä on ainoa paikka, jossa menestys tulee ennen työtä?
- Sanakirja.
Mitä eroa on postilaatikolla ja lehmän perseellä?
- Ellet tiedä, niin älä ala postimieheksi.
Lappalainen oli käymässä Helsingissä, ja matkan rasitusten saattelemana lapinukko päätti lähteä baariin.
No tuumasta toimeen ja ukko tiskillä ollessa huomasi viereen lipuvan uljaan naikkosen joka oli pynttäytynyt vimosen päälle. Nainen istui viereiseen penkkin ja tilasi drinkin.
Lapinpoika katteli naikkosta ja tuumas heille hyvin tyypilliseen tapaan:
- Kukash se sie olet?
Johon nainen yrpeänä vastasi:
- Ei kannata vaivautua, olen lesbo.
Lappalainen hetken tuumattuaan kysäsi:
- Mitäsh ne lespot sitten tekkee?
Johon nainen:
- No me juodaan viinaa ja ollaan kiinnostuttu lähinnä pillun nuolemisesta.
Samantien nainen jatkoi kysymällä:
- Kuka se sitten sinä olet?
Lappalainen mietti hetkisen ja tuumasi:
- Noh... Lespohan se mahan sitten mieki olla.












