Perustuu tositapahtumiin
Kolme tyttöä nauroi ja kikatteli keskenään koulun ruokalassa. Opettaja sanoi hetken päästä:
“Kuulkaas nyt. Tämä on ruokala eikä kanala.“

Kolme tyttöä nauroi ja kikatteli keskenään koulun ruokalassa. Opettaja sanoi hetken päästä:
“Kuulkaas nyt. Tämä on ruokala eikä kanala.“



Muumipappa kuuntelee Meshuggahia.
Miksi Hollywoodyssa ei ole puolukoita?
- John vei ne
Mies meni ostamaan 100 grammaa merwurstia.
Kauppias kysyy:
- Tuleeko pötkönä vai siivuina?
Mies sanoo:
- Pötkönä tietysti. Ei mun perseeni mikään pajatso ole.
Suomalainen, japanilainen ja ruotsalainen, saivat toivoa yhdet asiat, mutta vain jos he hyppäsivät lentokoneesta alas.
Ensin oli suomalaisen vuoro. Suomalainen hyppäsi lentokoneesta ja lausui ilmassa:
- Minä haluan rahaa!
Niinpä suomalainen laskeutui pehmeästi rahakasaan.
Seuraavaksi oli japanilaisen vuoro. Hän hyppäsi ja lausui ilmassa:
- Haluan riisiä!
Hän laskeutui pehmeästi riisikasaan.
Seuraavana oli vielä ruotsalainen. Juuri kun ruotsalainen oli hyppäämässä, hän liukastuu ja huutaa vahingossa:
- Voi paska!
Haluatko lukita vastauksen?
- Ei ole avaimia.
Mikä hitto on E-tiketti?
- Etiketti
Nämä nykyajan kännykät eivät ole mistään kotoisin!
- Ovatko ne sitten kodittomia kaikki?
Jos Mikko käy joka ilta baarissa, niin tuleeko siitä sitten baarimikko?
Kasarmin portilla vartiopäällikkö pysäytti sotilaan, joka tuli kaupungilta kantaen Alkon kassia.
Vartiopäällikkö karjaisi:
- Seis! Mitä sotamiehellä siinä on?
Sotamies:
- Pullo viskiä, herra luutnantti.
Vartiopäällikkö:
- Eikö sotamies tiedä, että on luvatonta tuoda alkoholijuomia kasarmille? Kaatakaa pullo ojaan!
Sotamies totteli käskyä ja kaatoi pullon ojaan.
Vartiopäällikkö komensi:
- Asento! Mitäs sotamies nyt sanoo?
Sotamies:
- Herra luutnantti, minä en sano mitään, mutta eversti kyllä takuulla suuttuu.
Kylän vaarit istuivat turinoimassa.
Yksi luki lehteä ja ihmetteli:
- Voitteko kuvitella, että joku höperö lähtee moottoritielle väärästä rampista ja lähtee ajamaan muuta liikennettä vastaan?!
Toinen vastasi:
- Niin... ja niitä on paljon.












