Painonvartijoiden syystarjous
Painonvartijoiden syystarjous:
- Jos et ole tyytyväinen tuloksiin, saat mahasi takaisin!

Painonvartijoiden syystarjous:
- Jos et ole tyytyväinen tuloksiin, saat mahasi takaisin!



Olipa kerran poika, jonka nimi oli Kunto.
Aina kun hänen isänsä palasi baarista, naapurit huusivat:
- Katsokaa, tuolta se Kunnon isä taas tulee!
Itkumuurilla:
- Olemme kokoontuneet tänne itkemään itsemme uneen.
Muutaman tunnin päästä:
- Mitä kello on? Kiitos kaikille, nähdään huomenna!
Joku oli kirjoittanut Facebookiin:
- Minun pizza on palanut, minun olut on jäässä ja minun tyttöystävä on raskaana...
Hänen kaveri vastasi:
- Nähtävästi et osaa ottaa mitään ajallaan pois...
Kaksi ilotyttöä seisoi kadulla ja olivat aloittamassa työpäiväänsä.
Toinen tuumasi:
- Tunnen että tästä tulee hyvä ilta, haistan jopa kullin ilmassa!
Toinen tokaisi:
- Älä innostu, minä vain röyhtäisin.
Enontekiö.
- Kai enoksi voi tulla muuallakin?
Mikä oli kolme metriä pitkä, valkoinen ja kääritty paskan ympärille?
- Osama Bin Ladenin turbaani.
Mä olen mies talossa!
- Eli talonmies!
Mitä gynekologi sanoi optikolla?
- Nyt näkee vitun hyvin!
Poliisi:
- Katsotaas ovatko paperit kunnossa.
- Kyllä, Serla on palvellut hyvin nämä vuodet.
Mies osti kaupasta hanskat.
Myyjä kysyi:
- Panetteko pussiin vai vedättekö heti käteen tässä?












