Pahin ympäristöongelma
Mikä on pahin ympäristöongelma savoksi?
- Iliman pilluu.

Mikä on pahin ympäristöongelma savoksi?
- Iliman pilluu.



Kuinka pohjalla olet käynyt?
- Raaseporissa!
Pääsin töihin saapastehtaalle, mutta sain sieltä äkkiä kenkää.
Sitten menin liimatehtaalle, josta minut sanottiin pian irti.
Tämän jälkeen menin makkaratehtaalle, ja kohta minulle sanottiin, että tuollaista nakkisormea ei täällä kaivata.
Riikka ei saa Purra.
Missä muruseni on?
- No ootko kattonu pöydän alta?
Kysyinkö mä sulta jotain?
- Nyt kysyit!
Poika kysyi isältään, että mitä eroa on teorialla ja käytännöllä.
Isä käski pojan tulla mukaansa ja meni tämän kanssa pojan äidin luokse ja kysyi, että suostuisiko tämä rakastelemaan Timo Soinin kanssa, jos hän saisi miljoona euroa.
Äiti mietti hetken ja vastasi, että kyllä. Sitten he menivät pojan siskon luokse ja tälle esitettiin sama kysymys. Isosiskokin vastasi myöntävästi, jolloin he menivät isoäidin luokse ja tämäkin vastasi myöntävästi samaan kysymykseen.
Lopulta isä kysyi pojalta, että voisiko tämä antaa Timo Soinin rakastella itseään, jos saisi miljoonan ja poikakin vastasi myöntävästi.
Silloin isä totesi:
- Tässä on teorian ja käytännön ero. Teoriassa meillä on nyt 4 miljoonaa euroa, mutta käytännössä meillä on 3 huoraa ja yksi homo.
Olipa kerran Pete, joka söi keittoa.
Sitten hän huusi lujaan ääneen:
- Miksi tää keitto maistuu näin pahalta?!
Keitto oli hiki soppaa.
Kaksi miestä meni marjaan.
- Toinen edestä ja toinen takaa
Mitä Idi Amin teki, kun valtiovierailulle tullut toisen maan presidentti oli myöhässä.
- Idi ootti.
Miksi banaani meni lääkäriin?
- Koska kukku oli kipeä.












