Osta hyvä Volvo
Osta Volvo, voimanpesä, korjaa sitä koko kesä, sillä ajaa Lappiin asti, jos vain työntää ahkerasti.
Lisätty: 26.04.2023 | PaskaVitsi
Osta Volvo, voimanpesä, korjaa sitä koko kesä, sillä ajaa Lappiin asti, jos vain työntää ahkerasti.
Lisätty: 26.04.2023 | PaskaVitsi


Netflixissä on uusi dokumentti suomalaisen huonekaluliikkeen laajentamisesta Afrikan markkinoille, nimeltään:
- Isku Mogadishuun.
Kaksi antennia meni naimisiin.
- Häät eivät ollut kovin kummoiset, mutta vastaanotto oli täydellinen.
Miten saat selville millaista on elää ilman miestä?
- Mene naimisiin.
Opettaja:
- Suomessa on viisi herätysliikettä. Luettele ne.
Oppilas:
- Venyttely, kyykistely, ravistelu, kurkottelu, haukottelu.
Kenen kanssa Käärijä tekee dueton?
- Paalijan!
Karpolla on asiaa:
- Moi!
Päivystävä upseeri oli vimmoissaan kun yksitoista iltalomalle lähtenyttä palasi myöhässä. Luutnantti otti miehet yksitellen puhutteluun ja kysyi syytä.
Ensimmäinen mies aloitti:
- Herra luutnantti! Äkillisen lakon vuoksi viimeinen bussi ei kulkenutkaan, joten minun piti ottaa taksi. Puolimatkassa taksi meni kuitenkin rikki, ja niin astelin läheiseen maataloon ja suostuttelin isännän myymään minulle hevosen. Viidentoista kilometrin päässä kasarmilta hevonen kuitenkin äkkiä kuoli, ja niin jouduin tulemaan loppumatkan jalkaisin.
Selitys oli niin mielikuvituksellinen, että luutnantti päästi miehen pelkällä varoituksella. Mutta kun kaikki miehet kertoivat saman tarinan alkoi luutnantti hermostua.
Niinpä hän kysyi viimeiseltä mieheltä:
- Miten te myöhästyitte?
Mies aloitti:
- Herra luutnantti! Äkillisen bussilakon sattuessa minun oli turvauduttava taksiin...
Luutnantti karjaisi:
- Nyt riittää! Älkää vain sanoko että auto hajosi!
Mies vastasi:
- Ei, auto ei hajonnut. Mutta kun tiellä lojui niin paljon kuolleita hevosia, matka kesti huomattavasti kauemmin kuin tavallisesti.
-Tunnen 5 lihavaa miestä ja Juhani on niistä 4.
Jos joku on täysin perätön, niin eikö sillä ole persettä ollenkaan?
Mies ravintolassa:
- Tarjoilija, saisinko lasillinen vettä?
Tarjoilija:
- Juotavaksiko?
Mies:
- Ei, kun aion sukellella siinä.












