Narsistin joululaulu
Mikä on narsistin lempijoululaulu?
- Mää oon niin kaunis.

Mikä on narsistin lempijoululaulu?
- Mää oon niin kaunis.



Eräs rouva kun aikanaan formuloita katseli, toivoi, että järjestys olisi:
- Panis Häkkinen Tagaki
Ei menny tentti läpi, vaan persläpi.
Muistakaa:
- S-kortti ja Ässäkortti eivät ole sama asia!
Kansanedustajan viimevuotiset lupaukset,
ovat tämänvuotisia veroja.
Miksi Jumala antoi miehelle peniksen?
- Että naisen suun saisi helposti kiinni.
Kuka eroaa joukosta?
- Joukon vaimo.
Elä jokainen päivä kuin se olisi viimeinen:
- Makaa sängyssä ja huuda hoitajaa tuomaan soppaa.
Mikä on ruosteen kemiallinen merkki?
L-A-D-A
Miksi kutsutaan kääpiöiden bordellia?
- Pienpanimoksi.
Mies menee vaimonsa jäljiltä suihkuun. Sillä välin ovikello soi ja rouva menee avaamaan ovea vain kylpypyyhe ympärillään.
Naapurin isäntä se siellä oven takana seisoskelee virnistellen ja lupaa maksaa tuhat euroa, jos nainen pudottaa pyyhkeensä.
Nainen suostuu, mies katselee aikansa naisen suloja, maksaa ja lähtee sitten vihellellen matkoihinsa.
Nainen palaa kylpyhuoneeseen kuivaamaan tukkaansa.
Mies suihkusta kysyy:
- Kuka siellä ovella oli?
Vaimo vastaa:
- Naapuri vain.
Mies:
- Maksoiko se sen tonnin, jonka lainasin sille eilen?












