Mustalaisten onnenluku
Mikä on mustalaisten onnenluku?
- Viistöistä.

Mikä on mustalaisten onnenluku?
- Viistöistä.



Miksi Rölli ei päässyt ripiltä?
- Siltä puuttui rippipappi.
Mitä lapamato tuumasi kun siltä kysyttiin asumistilanteesta?
- Toivossa on hyvä elää.
Mikä on Kuollutmeri?
- Vanhanpiian vesisänky.
Lentokoneessa oli suomalainen, amerikkalainen, venäläinen ja somali.
Kapteeni kuulutti:
- Liikaa painoa! Liikaa painoa!
Amerikkalainen pudotti lompakkonsa täynnä rahaa sanoen:
- Meillähän tätä riittää.
Venäläinen katsoi amerikkalaista ja pudotti taskusta vodkapullon sanoen:
- Meillähän tätä riittää.
Somali katsoi suomalaista sanoen:
- Älä edes yritä...
Tuo rahat huomenna, en pyydä enää toiste!
- Eli sä et tarvitse niitä rahoja?!
Mummo oli hississä ja hissiin astui hyväntuoksuinen rouva.
Mummo nuuhkaisi kuuluvasti, johon rouva vastasi:
- Dior 375 euroa.
Hetken päästä hissiin astui toinen hyväntuoksuinen rouva ja jälleen mummo nuuhkaisi kuuluvasti, johon vastaus kuului:
- Chanel 450 euroa.
Mummo jäi lopulta hissistä pois, pieraisi sitten oviaukolla ja sanoi:
- Kukkakaali 4 euroa.
Mikä on halvin tuote, jonka saa Prismasta?
- Se ilmainen muovipussi, jonka saa kassalta erikseen pyytämällä.
Mikä on kun ei mene perille?
- No Posti tietenkin!
Nyrkkeilijän vaimo odotti miestään tyrmäävän näköisenä.
Miten ammutaan sininen norsu?
- Sinisellä norsukiväärillä.












