Munien hautominen ilman pesää
Mies pystyy hautomaan muniaan,
eikä edes tarvitse pesää!

Mies pystyy hautomaan muniaan,
eikä edes tarvitse pesää!



Mies jonottaa kaupan kassalla, kun hän huomaa melkoisen herkun blondin, joka heiluttaa hänelle kättään ja hymyilee ystävällisesti.
Mies on aivan yllättynyt siitä, että niin upea nainen heiluttelisi hänelle kättään, ja vaikka nainen näyttää tutulta niin mies ei saa muistettua häntä.
Niinpä hän kysyy:
- Anteeksi, tunnetko minut kenties jostain?
Blondi vastaa:
- Luulisin, että olet yhden lapsen isä.
Mies muistaa sen ainokaisen kerran kun hän on ollut uskoton ja sanoo:
- Oletko se strippari, jota panin polttareissani biljardipöydällä kaikkien kavereitteni katsellessa, kun toinen kaverisi samalla piiskasi minua märällä sellerinvarrella ja työnsi kurkun perseeseeni?
Blondi vastaa:
- En... Olen poikasi englanninopettaja.
Tapahtui kerran Mcdonaldsissa kun hankala asiakas astui sisään ruokalaan.
- Ja mitäs teille?
- Mitäpäs tässä, kiitos kysymästä
- Tarkoitan siis, mitä te syötte?
- Purkkaa, tästä on jo kyllä mennyt maku.
- Mutta mitä te tilaatte?
- Hesaria ja Aku Ankkaa. Mutta otan hampurilaisen.
- Selvä. Ja minkähän hampurilaisen?
- No se systeemi jossa on pihvi ja kaks kuorta. Pitäis teijän täällä tietää
- Syötkö täällä?
- No silloin tällöin.
- Äh... siis syötkö täällä nyt tällä hetkellä?
- Purkkaa edelleen, mutta maku menny jo.
- Puhun tilaamastasi hampurilaisesta. Tuleeko se mukaan?
- No jos se tahtoo.
- Siis otatko mukaan?
- Tule vain jos haluat.
- Selkeä kysymys: Syötkö tilaamasi ruoan täällä?
- Onko siellä tilaa. Ajattelin kyllä että tuossa pöydässä...
- Hyvä on. Saako laittaa kaikki mausteet?
- Jos ne mahtuu.
- Eli kaikki mausteet vai ei kaikkia mausteita.
- Joo... ei kanelia
- Eipä sitä kyllä yleensä. Mutta kaikkia muita saa panna?
- No sepä oli aika hävytön kysymys. Lähden kyllä nyt pois.
Stagala käveli kehään huutaen:
- Tänään joku nukkuu!
Samaan aikaan Makwan Amirkhani istui kulmassa syömässä jäätelöä täysin rauhassa.
Toimittaja kysyi:
- Eikö sua jännitä yhtään?
Makwan otti vielä yhden lusikallisen ja vastasi:
- Kyllä mä yleensä syön jälkiruoan vasta pääruoan jälkeen…
Määrittele epäseksikkyyden multihuipentuma.
- Sika ajelemassa säärikarvoja.
- Kerro kerro kuvastin, ken nyt on maassa kaunehin.
- Lumikki elää vielä, sori.
- No perkele, ratkaistaan asia rumentamalla itseni ja meen ite listimään sen.
Savolaisperheessä elettiin jänniä aikoja, sillä äidin laskettu aika oli käsillä.
Eräänä aamuna isä tuli arvoituksellinen virne suupielessään herättämään Pikku-Seppoa sanoen:
- Tuleppas nyt katsomaan, mitä haikara on meille viime yönä tuonut.
Tähän pikku-Seppo raivoissaan:
- Mie toivoin pikkuveljeä ja sie juntti oot menny sitten nussimaan haekaroo!
Mitä tapahtui kun konklaavissa laskettiin äänet väärin?
- Kardinaalimoka!
Herra, me kiitämme nimeäsi!
- Noh, eipä kestä...?
Aikakone sai uuden treenikämpän.
- Sani teetti tilat.
Samara soittaa:
- 7 Päivää.
- Ei kiitos, en lue lehtiä.












