Montako palikkaa?
Kalle, osaatko laskea montako palikkaa tässä on?
- Joulukuusisataa ykstoistakymmentä!

Kalle, osaatko laskea montako palikkaa tässä on?
- Joulukuusisataa ykstoistakymmentä!



Lappalainen oli käymässä Helsingissä, ja matkan rasitusten saattelemana lapinukko päätti lähteä baariin.
No tuumasta toimeen ja ukko tiskillä ollessa huomasi viereen lipuvan uljaan naikkosen joka oli pynttäytynyt vimosen päälle. Nainen istui viereiseen penkkin ja tilasi drinkin.
Lapinpoika katteli naikkosta ja tuumas heille hyvin tyypilliseen tapaan:
- Kukash se sie olet?
Johon nainen yrpeänä vastasi:
- Ei kannata vaivautua, olen lesbo.
Lappalainen hetken tuumattuaan kysäsi:
- Mitäsh ne lespot sitten tekkee?
Johon nainen:
- No me juodaan viinaa ja ollaan kiinnostuttu lähinnä pillun nuolemisesta.
Samantien nainen jatkoi kysymällä:
- Kuka se sitten sinä olet?
Lappalainen mietti hetkisen ja tuumasi:
- Noh... Lespohan se mahan sitten mieki olla.
- Meillä oli viime viikolla vessaremontti.
- Miksi? Vanha vessahan oli hyvä?!
- Niin, mutta tarpeemme muuttuivat.
Kastematorouvat tapasivat toisensa kukkapenkissä ja juttelivat.
- En ole nähnyt miestäsi pitkään aikaan.
- Hän on ongella.
Matti teki jälleen tepposiaan.
- Teppo ei tykännyt.
Kuinka olla puhdas pulmunen?
- No mene suihkuun siitä!
Jos sinulla on kymmenen suklaanappia ja jaat ne pikkuveljen kanssa, montako hän saa?
- Kolme.
- Etkö sinä osaa laskea oikein?
- Osaan, mutta pikkuveli ei.
Millä musiikilla lika ei lähde?
- Hevillä!
Laittaisitko saunan päälle?
- Niin, minkä päälle?
Kaksi tyttöä keskusteli väreistä.
- Sininen on sitten kaunis väri.
- Niin mustakin.
Miksi Marko ei osaa ajaa autoa?
- Marko on kivi.












