Mitä eroa on mustilla ja vihreillä viinirypäleillä
Mitä eroa on mustilla ja vihreillä viinirypäleillä?
- musti on koira.

Mitä eroa on mustilla ja vihreillä viinirypäleillä?
- musti on koira.



Vittu toi Unto on kyllä semmonen jätkä, että se ei oo mistään kotoisin...!
- On se, se on Somerolta!
Miksi kukaan ei halua lähteä pois Islannista?
- Koska se on tulen ja jään maa.
Mies saapuu kauppaan ja huikkaa jo ovelta:
- Hyvää lauantaita!
Kauppias vastaa makkaratiskiltä:
- Palana vai siivuina?
Tapahtui kerran Mcdonaldsissa kun hankala asiakas astui sisään ruokalaan.
- Ja mitäs teille?
- Mitäpäs tässä, kiitos kysymästä
- Tarkoitan siis, mitä te syötte?
- Purkkaa, tästä on jo kyllä mennyt maku.
- Mutta mitä te tilaatte?
- Hesaria ja Aku Ankkaa. Mutta otan hampurilaisen.
- Selvä. Ja minkähän hampurilaisen?
- No se systeemi jossa on pihvi ja kaks kuorta. Pitäis teijän täällä tietää
- Syötkö täällä?
- No silloin tällöin.
- Äh... siis syötkö täällä nyt tällä hetkellä?
- Purkkaa edelleen, mutta maku menny jo.
- Puhun tilaamastasi hampurilaisesta. Tuleeko se mukaan?
- No jos se tahtoo.
- Siis otatko mukaan?
- Tule vain jos haluat.
- Selkeä kysymys: Syötkö tilaamasi ruoan täällä?
- Onko siellä tilaa. Ajattelin kyllä että tuossa pöydässä...
- Hyvä on. Saako laittaa kaikki mausteet?
- Jos ne mahtuu.
- Eli kaikki mausteet vai ei kaikkia mausteita.
- Joo... ei kanelia
- Eipä sitä kyllä yleensä. Mutta kaikkia muita saa panna?
- No sepä oli aika hävytön kysymys. Lähden kyllä nyt pois.
Miksi merirosvot ajoivat karille?
- Koska Kari on hyvä tyyppi.
Miksi kokki sai potkut?
- Hän oli patalaiska.
Mitä mies sanoi katsottuaan, kun vaimo vaihtoi vaipat?
- Olisin minäkin osannut tehdä tuon...
Miksi kutsutaan taikovaa koiraa?
- Haudini.
Suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen kilpaili siitä, kuka istuu pisimpään saunassa ja suomalaisella jäi munat lauteiden väliin
Mikä esiintyy kaksi kertaa minuutissa mutta vain kerran vuodessa?
- U-kirjain.












