Missä on viisi varvasta?
Tiedätkö missä on viisi varvasta, mutta se ei ole sinun jalka?
- Minun jalka.

Tiedätkö missä on viisi varvasta, mutta se ei ole sinun jalka?
- Minun jalka.



Miksi hiiri meni norsun hautajaisiin?
- Koska norsu oli kuollut.
Mitä tapahtui, kun Toivo ja Rauha erosivat?
- Toivosta tuli rauhaton ja Rauhasta toivoton.
Mistä E.T on lyhennetty?
- Jaloistaan.
Nuori nainen sanoo miehelle:
- Eikö teillä ole lainkaan sydäntä?
Mies pitää puukosta kiinni ja vastaa:
- Ei ole.
Nainen:
- Selvä. Laittakaa sitten kilo maksaa.
Ja nainen ottaa kukkaron taskustaan.
Mikä on maailman paras ja kovin vaari?
- ManOvaari.
Mikä on Huitsin Nevadan vastakohta?
- Huitsin Florida!
Jos nainen harrastaa seksiä kymmen miehen kanssa vuoden aikana, häntä pidetään horona.
Jos mies tekee saman, niin hän on varmasti homo!
Olen tässä mietiskellyt omalle tallille nimeä ja seuraten läheisen tien nimeä, päädyin Tillin Talliin.
Tuli joulu ja meille saapui lapsia seuraamaan tallimme joulua. Olimme järjestäneet henkilökunnallemme mahdollisuuden päästä pukeutumaan tontuiksi ja viihdyttämään lapsia.
Eräs lapsi oli erittäin innoissaan tontuista ja oli sanonut äidilleen kotiin päästyään:
- “Äiti. Voidaanhan mennä seuraavanakin vuonna katsomaan Tillin Tallin Tonttuja!“
Putinin Venäjällä:
- Isä, mikä on jono?
- Se on vain sellainen muodostelma, johon ihmiset muinoin neuvostoaikoina asettuivat saadakseen juustoa.
- Isä, mitä on juusto?
Lappalainen oli käymässä Helsingissä, ja matkan rasitusten saattelemana lapinukko päätti lähteä baariin.
No tuumasta toimeen ja ukko tiskillä ollessa huomasi viereen lipuvan uljaan naikkosen joka oli pynttäytynyt vimosen päälle. Nainen istui viereiseen penkkin ja tilasi drinkin.
Lapinpoika katteli naikkosta ja tuumas heille hyvin tyypilliseen tapaan:
- Kukash se sie olet?
Johon nainen yrpeänä vastasi:
- Ei kannata vaivautua, olen lesbo.
Lappalainen hetken tuumattuaan kysäsi:
- Mitäsh ne lespot sitten tekkee?
Johon nainen:
- No me juodaan viinaa ja ollaan kiinnostuttu lähinnä pillun nuolemisesta.
Samantien nainen jatkoi kysymällä:
- Kuka se sitten sinä olet?
Lappalainen mietti hetkisen ja tuumasi:
- Noh... Lespohan se mahan sitten mieki olla.












