Minä en pidä pikkuveljestä
Äiti, äiti, minä en pidä pikkuveljestä.
- Ole hiljaa ja syö.

Äiti, äiti, minä en pidä pikkuveljestä.
- Ole hiljaa ja syö.



Mitä eroa on mustilla ja vihreillä viinirypäleillä?
- musti on koira.
Asiakas oli ostamassa arkkua.
Myyjä kehui omaansa:
- Meidän arkut ovat paljon parempia ja tukevampia kuin tuon naapuriliikkeen. Niiden arkkua kun kerran potkaisee sisältä päin, heti menee jalka sivusta läpi.
Antti “strap-on“ Häkkäsellä vahinkoja tapahtuu huomattavasti keskivertokansalaisia enemmän, kun vahingossa tykkää pervoista strap-on kuvista.
- Häkkänen on kuin politiikan Palander.
Kalle oli kova kalamies ja jutut sen mukaisia. Kerran taas kaverit pyysivät Kallea kertomaan hyvän kalavaleen.
Siihen Kalle tuumasi:
- Nyt on niin ikävästi, että saaliit on olleet viime aikoina niin suuria, ettei niitä saa enää valehtelemallakaan isommiksi.
Tamperelainen kantoi suurta pärekoria kotikadullaan.
Vastaan tulee naapuri ja kysyy:
- Mitä sää kannat siinä korilla?
Mies tiuskaisee:
- Itte oot korilla!
Voi kauheeta, miten se Valtteri puhuu rumia! Tänäänkin hän puhui peräsuolen sulkijalihaksesta, spermasta ja oksennuksesta!
- Ainakaan hän ei sentään kiroile!
Lappalainen oli käymässä Helsingissä, ja matkan rasitusten saattelemana lapinukko päätti lähteä baariin.
No tuumasta toimeen ja ukko tiskillä ollessa huomasi viereen lipuvan uljaan naikkosen joka oli pynttäytynyt vimosen päälle. Nainen istui viereiseen penkkin ja tilasi drinkin.
Lapinpoika katteli naikkosta ja tuumas heille hyvin tyypilliseen tapaan:
- Kukash se sie olet?
Johon nainen yrpeänä vastasi:
- Ei kannata vaivautua, olen lesbo.
Lappalainen hetken tuumattuaan kysäsi:
- Mitäsh ne lespot sitten tekkee?
Johon nainen:
- No me juodaan viinaa ja ollaan kiinnostuttu lähinnä pillun nuolemisesta.
Samantien nainen jatkoi kysymällä:
- Kuka se sitten sinä olet?
Lappalainen mietti hetkisen ja tuumasi:
- Noh... Lespohan se mahan sitten mieki olla.
Pertti, papukaija ei ole häkissä! Oletko nähnyt sitä?
- En, mutta huomasin juuri, että kissa on alkanut puhua.
Alussa tapahtui älytön alkuräjähdys ja loppu on historiaa.
Here I have Bond.
- Sika Bond!












