Minä en pidä pikkuveljestä
Äiti, äiti, minä en pidä pikkuveljestä.
- Ole hiljaa ja syö.

Äiti, äiti, minä en pidä pikkuveljestä.
- Ole hiljaa ja syö.



Oletko koskaan nähnyt Stevie Wonderin vaimoa?
- No et ole ainoa, ei ole Steviekään.
Mitä mun silmät oikein näkee!?
- Jaa-a... Sunhan se pitäis tietää!
Miten pääsee selluliitista eroon?
- Ryyppää kaksi viikkoa, niin selluliitti suuttuu, pakkaa laukkunsa ja muuttaa pois.
Mitä Michael Jackson tekee talvella ?
- Vetää lasta pulkassa.
Miksei afrikassa ole apteekkia?
- No eihän lääkkeitä saa syödä tyhjään vatsaan.
Kaksi tyttöä keskusteli väreistä.
- Sininen on sitten kaunis väri.
- Niin mustakin.
Kotona:
– Jussi-Oskari, sun pitää oppia ajattelemaan ennen kuin toimit!
Töissä:
– Älä ajattele. Tee vaan niin kuin sanotaan. Ajattelu on meidän homma.
Vettä voi tulla 12 aikaan iltapäivällä, voi tulla aikaisemminkin, mutta ei ennen klo 12. Huomenna ei sada ollenkaan, ainoastaan sen minkä vedestä ja rännästä saa, mutta muuten ei sada ollenkaan. Älä kysy minulta kesärenkaista! Niin ja aurinko saattaa välillä paistaa. Tai sitten ei.
Muut oli outoja, Eppu Normaali.
Ekaluokalla lapset rupesi vertailemaan, kenen äidillä on isoin suu.
Eka sanoi:
- Meidän äidillä on niin iso suu, että siihen mahtuu kokonainen pulla.
No tähän toinen:
- Meidän äidillä on vielä isompi, sen suuhun mahtuu kokonainen leipä.
Tähän sitten kolmas:
- Meidän äidin suuhunpas mahtuu kokonainen jalkalamppu!
Moista kommenttia toiset kovasti ihmettelivät ja vaativat selitystä.
Johon kolmas lapsi selventää:
- Eilen illalla minä kuulin oven läpi, kun äiti sanoi isille makuuhuoneessa, että sammuta ensin tuo jalkalamppu, niin minä otan sitten “sen“ suuhun.












