Mikä Espoon kaupunginosa?
Mikä on Espoon kaupunginosa?
a) Kasettisoitinta
b) Nauhuria
c) Mankkaa

Mikä on Espoon kaupunginosa?
a) Kasettisoitinta
b) Nauhuria
c) Mankkaa



En ole nähnyt niin isoa lusikkaa, että siinä voisi nukkua. Ellei sitten ole kirppu.
Mitä sanoi professori, kun kakkulat keittokattilaan tipahti?
- Linssikeittoa.
Henkka oli laiska työmies. Oikein tunnettu siitä, ettei työt oikein maistu ja jatkuvasti saikulla milloin mistäkin tekosairaudesta.
Eräänä maanantaina hän soitti taas kerran työterveyteen ja haki sairauslomaa. Puhelimessa hän valitti, kuinka on jalat niin kipeät, ettei varmaan viikkoon voi töitä tehdä.
Työterveydessäkin tiedettiin hyvin, millainen mies tämä Henkka on, joten hänelle sanottiin puhelimessa, että tänään ei oikein olisi vapaita aikoja hoitajilla, paitsi että yksi aika olisi, ja se on jo tuossa vartin kuluttua.
Siihen Henkka sanoi:
- Sopii. Äkkiäkös minä sinne juosta kipasen!
Mikä on pahempi kuin sovinistisika?
- Nainen, joka ei tee niin kuin käsketään.
Kaikki miettivät miksi oppilaalla oli avaruuspuku harjoituksissa.
Oppilas sanoi:
- Viime kerralla opettaja sanoi, että harjoitukset ovat kerran kuussa.
Poika kysyi isältään, että mitä eroa on teorialla ja käytännöllä.
Isä käski pojan tulla mukaansa ja meni tämän kanssa pojan äidin luokse ja kysyi, että suostuisiko tämä rakastelemaan Timo Soinin kanssa, jos hän saisi miljoona euroa.
Äiti mietti hetken ja vastasi, että kyllä. Sitten he menivät pojan siskon luokse ja tälle esitettiin sama kysymys. Isosiskokin vastasi myöntävästi, jolloin he menivät isoäidin luokse ja tämäkin vastasi myöntävästi samaan kysymykseen.
Lopulta isä kysyi pojalta, että voisiko tämä antaa Timo Soinin rakastella itseään, jos saisi miljoonan ja poikakin vastasi myöntävästi.
Silloin isä totesi:
- Tässä on teorian ja käytännön ero. Teoriassa meillä on nyt 4 miljoonaa euroa, mutta käytännössä meillä on 3 huoraa ja yksi homo.
Poika:
- Mummu, kun olet syönyt soppasi, niin voisitko heittää lusikkasi tuonne nurkkaan?
Mummu:
- Miksi ihmeessä kultaseni?
Poika:
- No kun iskä sanoi, että heti kun mummu heittää lusikan nurkkaan, niin me saadaan uusi auto.
Mitä yhteistä on kanalla ja lampaalla?
- Kumpikaan ei ole lusikka.
Ulkomaalainen tuli lihatiskille ja kysyi myyjältä:
- Mitä olla tämä liha?
Myyjä vastasi:
- Maksaa.
Ulkomaalainen sanoi:
- Maksaa, maksaa. Minulla olla iso raha mutta mitä olla tämä liha?
Myyjä huusi:
- Maksaa!
Ulkomaalainen sanoi:
- Maksaa vieläkin, minulla olla edelleen iso raha! Mutta mitä olla tämä liha?
Myyjä huokaisi:
- v*ttu!
Ulkomaalainen vastasi:
- Ooh! Minä otta koko pala!
Mitä yhteistä on vanhemmilla ja pomoilla?
- Molemmat ovat niin helevetin pihejä ja tarkkoja kaikesta, mutta sitten ne tuhlaa rahaa johonkin, jota ei edes tarvitse.












