Kuolisitko toisen puolesta?
Kuoletko vaikka puolestani?
- Tottahan toki, kunhan ei henki lähde.

Kuoletko vaikka puolestani?
- Tottahan toki, kunhan ei henki lähde.



Miksi katsot televisiota haulikko kädessä?
- Sieltähän voi tulla Tappajahai.
Olipa kerran poika, jonka nimi oli Kunto.
Aina kun hänen isänsä palasi baarista, naapurit huusivat:
- Katsokaa, tuolta se Kunnon isä taas tulee!
Lääkäri kysyi Jaskalta:
- Oletteko seurannut ohjeitani, kolme pilleriä päivässä ja konjakkiryyppy nukkumaan mennessä?
Jaska:
- Pillereissä olen hiukan jäljessä, mutta konjakeissa jo viikkoja edellä.
Jos ette osaa olla ihmisiksi niin saatte Koivuniemen herrasta!
- Ai tuleeko Paula Koivuniemen mies käymään? Vähän siistiä!
Ei menny tentti läpi, vaan persläpi.
Miksei afrikassa ole apteekkia?
- No eihän lääkkeitä saa syödä tyhjään vatsaan.
Lumiukko ja hevonen tappelivat porkkanasta.
- Lumiukko otti nokkaansa ja hevonen turpaansa.
Millainen on koko perheen seksiloma?
- Lähetetään isä Thaimaahan, äiti Gambiaan ja lapset Ouluun.
Mummo tuli hammaslääkärin vastaanotolle.
Hän heitti alushousunsa pois ja hyppäsi hammaslääkärin tuoliin ja levitti jalkansa.
Hammaslääkäri alkoi änkyttämään naama punaisena, että:
- Kyllä nytten rouva on tullut väärään paikkaan.
Mummo siihen:
- En varmaan ole! Sinähän ne tekohampaat ukolleni laitoit ja nyt saat kaivaa ne ulos!
Kyllä se on käytävä paskalla!
- Miten käytävä voi istua paskalla?
Se on nyt tehtävä!
- No, se on kyllä tämän hommin sisin olemus!












