Kukaan ei halua pois Islannista
Miksi kukaan ei halua lähteä pois Islannista?
- Koska se on tulen ja jään maa.

Miksi kukaan ei halua lähteä pois Islannista?
- Koska se on tulen ja jään maa.



Mitä Idi Amin teki, kun valtiovierailulle tullut toisen maan presidentti oli myöhässä.
- Idi ootti.
En käyta Twitteriä enkä Instagramia. Siksi kuljeskelen kaduilla ja huutelen tuntemattomille ihmisille, mitä syön, juon ja miten minulla menee kotona.
Minunkin on tärkeää rakentaa verkostoa ja minulla onkin jo kolme seuraajaa:
- Yksi heistä näyttää lääkäriltä ja ne kaksi muuta ovat poliiseja.
Mikä on märkä, mutainen ja haisee oksennukselta ja virtsalta?
- Rockfestareiden leirintäalue.
Olisipa kivaa olla Topi, koska naiset tykkää topeista.
Markon kannattaa vaihtaa nimensä, koska nykyään markoilla ei tee yhtikäs mitään.
Mitä gynekologi sanoi optikolla?
- Nyt näkee vitun hyvin!
Arvaappa mitä?
- Lännen vastapäätä on itä.
Pitääkö kana kyniä? Jos se tykkää piirtää.
Camel-condoms.
- Miehille, jotka laukeavat omia aikojaan.
Mikä on Egyptin rakastetuin taruolento?
- Muumiopeikko.
Pidetään puheet, mutta puheet ei pidä.












