Kukaan ei halua pois Islannista
Miksi kukaan ei halua lähteä pois Islannista?
- Koska se on tulen ja jään maa.

Miksi kukaan ei halua lähteä pois Islannista?
- Koska se on tulen ja jään maa.



Miksi Hollywoodyssa ei ole puolukoita?
- John vei ne
Miksi blondi oli innoissaan, kun sai palapelin valmiiksi puolen vuoden uurastuksen jälkeen?
- Koska palapelin laatikon kyljessä luki 2-4 vuotta.
Kaksi kamelia lensi aavikon yllä. Toinen sai pullan silmään.
- Mitä oikein tapahtui?
- Kameli sai pullan silmään!
Mitä Olli Lindholm sanoi, kun oli ajanut kavereidensa kanssa harhaan?
- Niin paljon me teihin luotettiin.
Kaksi miestä istui ongella.
Toinen kysyi:
- Syökö kala?
Toinen vastasi:
- Totta kai. Eihän se muuten elä!
Ismo, ootsä nähny mun takkia?
- Emmä jaksa...
Joko sauna on valmis?
- On ollut jo monta vuotta.
Karpolla on asiaa:
- Moi!
Sairaalassa vanhempi hoitaja kertoili kahvihuoneessa:
- Siellä kolmosessa on se loukkaantunut merimies, sillä on kalukin tatuoitu. Isoilla kirjaimilla lukee kalussa että “NYSÄ“!
Vanhempi hoitaja naurahti välillä ja lisäsi vielä:
- Ja semmonenhan nysä sen vehje onkin...
Nuori nätti hoitaja hieman punasteli ja kertoi:
- Kun minä olin kylvettämässä kyseistä merimiestä, niin siinä vehkeessä luki kylläkin “Niilas Yrjänänpoika Sammelikuru Äkäslompolosta“.
Mies oli viemärihommissa ronkkimassa kepillä mystistä tukosta.
Työkaveri tuli paikalle ja kysyi:
- Miten menee?
Toinen vastasi:
- Paskaakos tässä...












