Kukaan ei halua pois Islannista
Miksi kukaan ei halua lähteä pois Islannista?
- Koska se on tulen ja jään maa.

Miksi kukaan ei halua lähteä pois Islannista?
- Koska se on tulen ja jään maa.



Koomikot kertovat totuuksia ja poliitikot vitsejä.
Tiesitkö että jonnet ovat tunnettuja Monster Huntereita?
- Millä helvetillä muka?
- Ne käyvät aktiivisesti hakemassa energiajuomia lähimarketeista!
Kustaan pojat olivat koulussa.
He olivat tuhmina ja opettaja sanoi:
- Nyt Kustaan pojat nurkkaan!
Tässä olisi yksi puolalainen auto-vitsi,
mutta se kurvasi tiehensä...
Tamperelainen kantoi suurta pärekoria kotikadullaan.
Vastaan tulee naapuri ja kysyy:
- Mitä sää kannat siinä korilla?
Mies tiuskaisee:
- Itte oot korilla!
Poika kertoi tohkeissaan koulusta palattuaan:
- Äiti, pääsin luokan näytelmään! Esitän perheen isää.
Äiti:
- Oliko kaikki puheroolit jo varattu?
- Yksi karjalanpiirakka, kiitos!
- Mites munavoi?
- Ihan hyvin.
Poliitikotkin ovat vain ihmisiä,
he eivät vain tiedä sitä.
Kaksi pikkupoikaa leikkii, kun toinen pojista yhtäkkiä kysyy:
- Mitä se hässiminen on?
Toinen pojista vastaa:
- En ihan tarkalleen tiedä, mutta kuulin kerran, että jos esim. antaa tädille rahaa, niin silloin ehkä saa hässiä.
Pojat päättää pistää rahansa yhteen ja saavat kasaan pari euroa. Ei muuta kun rimputtamaan naapurin tädin ovikelloa.
Täti avaa oven ja pojat ojentaa rahat pyytäen, että saisivat hässiä. Täti antaa pojille kunnon korvatillikat ja paiskaa oven kiinni.
Hetken pojat siinä seisovat silmät suurina, kunnes toinen pojista toteaa:
- Oli se hyvä, ettei meillä ollut enempää rahaa, sehän ois hässiny meijät hengiltä.
Siis kelatkaa!
- Oota mä kaivan mun Walkmanin eka.












