Kukaan ei halua pois Islannista
Miksi kukaan ei halua lähteä pois Islannista?
- Koska se on tulen ja jään maa.
1 tykkää tästä vitsistä, paina peukkua jos sinäkin tykkäät!
Jaa tämä vitsi:

Miksi kukaan ei halua lähteä pois Islannista?
- Koska se on tulen ja jään maa.



Milloin tyhmäkin on viisas?
- Silloin, kun pitää suunsa kiinni.
Mikä on halvin tapa päästä Amerikkaan?
- Syntyä siellä.
Demari kävi kaupassa.
- Ei maksanut.
Mikä on kun ei mene perille?
- No Posti tietenkin!
Mikä on maailman paras ja kovin vaari?
- ManOvaari.
Mikä on maailman ohuin kirja?
- Ruotsalaiset sotasankarit.
Miksi ampiaiset ovat niin kärttyisiä?
- Ne elävät piikki perseessä.
Kysyinkö mä sulta jotain?
- Nyt kysyit!
Miksi Liisa jälleen putosi keinusta?
- Hänellä ei ollut vieläkään käsiä.
KOP KOP...
- Kuka siellä?
- No ei ainakaan Liisa!
On kolmenlaisia ihmisiä:
- Ihmisiä jotka osaavat laskea ja ihmisiä jotka eivät.












