Kukaan ei halua pois Islannista
Miksi kukaan ei halua lähteä pois Islannista?
- Koska se on tulen ja jään maa.

Miksi kukaan ei halua lähteä pois Islannista?
- Koska se on tulen ja jään maa.



Kaksi pikkupoikaa juttelivat.
“Kumpi mahtaa olla kauempana, Saksa vai kuu?“ toinen kysyi.
“Saksa tietenkin“, toinen vastasi.
“Mistä tiedät?“
“Kuu näkyy ikkunasta, mutta Saksa ei.“
Pariskunta oli aamiaisella ilkosillaan.
Vaimo hymähteli ja hyräili onnellisena:
- Kuule Viljo tunnen saman poltteen rinnoissani kuin 20 vuotta sitten.
Siihen mies tokaisi:
- No ei mikään ihme ku toinen nänni on teekupissa ja toinen puurolautasella.
Mistä häät tulevat?
- Yleensä savun mukana. Näkymätön, hajuton ja tappava kaasu.
Katos, kärpänen katos!
- No, nyt se katos.
Kumpi on nopeampi: salama vai kakka?
- Jos menet salamana vessaan, niin kakka onkin jo housuissa.
Löysin viime yönä naisen, jonka gangsterit olivat köyttäneet kiinni rautatiekiskoille.
Irrotin naisen köysistä pois ja kannoin hänet kotiini...
Yksi asia johti toiseen ja rakastelin häntä kuin kani, läpi koko yön.
Hän olisi varmaan ottanut poskeenkin, mutta en löytänyt hänen päätään mistään...
Anteeks kamalasti, sanoi huumekuriiri kun laukkunsa tullimiehen kengän yli veti.
Kulkija syyspimeällä koputti ovelle.
Pikkupoika vastasi oven takaa ja keskustelu meni näin:
- Kuka siellä?
- Onko isäsi siellä?
- Ei oo, se lähti, kun äiti tuli.
- No onko äitisi siellä?
- Ei oo, se lähti, kun mummu tuli.
- Onkos se mummu siellä?
- Ei oo se lähti, kun pappa tuli.
- No onko pappa siellä?
- Ei oo, se lähti, kun minä tulin.
- No tämähän nyt kumma talo on, kun ei pysytä kotona ollenkaan.
- Ei tämä oo mikkää talo, tämä on meijän huussi.
Miksi blondi kiipesi lasiseinämän yli?
- Jotta hän näkisi, mitä toiselta puolelta löytyy.
Kaksi mummoa meni mustikkaan, toinen ei mahtunut.












