Koulunäytelmä
Poika kertoi tohkeissaan koulusta palattuaan:
- Äiti, pääsin luokan näytelmään! Esitän perheen isää.
Äiti:
- Oliko kaikki puheroolit jo varattu?

Poika kertoi tohkeissaan koulusta palattuaan:
- Äiti, pääsin luokan näytelmään! Esitän perheen isää.
Äiti:
- Oliko kaikki puheroolit jo varattu?



Mies grillikioskilla:
- Hampurilainen munalla, kiitos!
Myyjä:
- Meillä pitää kyllä maksaa rahalla.
Miehet ei ajattele muuta kuin että pääsisi sänkyyn!
- Kyllä sohvakin kelpaa!
Emme me mene, me emme mene.
Savolaismies oli syytteessä rattijuopumuksesta. Hän ihmetteli, miksi tuomari oli antanut sakon myös oikeuden halventamisesta.
Tuomarihan oli kysynyt häneltä, onko huollettavia, ja mies oli vastannut:
- Niitä on kaksi: mopo ja moottorisaha.
Mitä Meta:n vessoissa lukee?
- WCU.
Kaksi lautasta käveli tiellä. Auto ajoi toisen päälle.
Silloin toinen huusi:
- Tulehan siruseni!
Millä maalla ei ole mustalaisia?
- Työmaalla.
Blondi oli ajanut autonsa puuhun.
Kömmittyään ulos romusta hän meni auton eteen, kuunteli jäähdyttimen sihinää ja totesi:
- Luojan kiitos, se hengittää vielä...
Miksi turkulainen mies runkkasi joensuulaisen hotellin aulassa?
- Portsari sanoi, että nyt sie menet ulos.
Kaksi turkulaista on hakemassa joulukuun puolivälissä metsästä kuusta.
He katselevat ympärilleen ja pudistelevat lunta puista. Mikään puu ei kuitenkaan näyttänyt hyvältä.
Lopulta monen tunnin hangessa tarpomisen jälkeen, toinen miehistä sanoo:
- Seuraava kuusi kyllä otetaan, oli kynttilöitä tai ei.












