Koppiksen vapaapäivä
Mitä koppis teki vapaapäivänä?
- Koppisteli mattoja.

Mitä koppis teki vapaapäivänä?
- Koppisteli mattoja.



Tarjoilija, mitä tämä jälkiruoka on?
- Miltä se maistuu?
- Tapettiliisteriltä.
- Ahaa, se on vadelmakiisseliä. Mansikkakiisseli nimittäin maistuu saippualle.
Henkka oli laiska työmies. Oikein tunnettu siitä, ettei työt oikein maistu ja jatkuvasti saikulla milloin mistäkin tekosairaudesta.
Eräänä maanantaina hän soitti taas kerran työterveyteen ja haki sairauslomaa. Puhelimessa hän valitti, kuinka on jalat niin kipeät, ettei varmaan viikkoon voi töitä tehdä.
Työterveydessäkin tiedettiin hyvin, millainen mies tämä Henkka on, joten hänelle sanottiin puhelimessa, että tänään ei oikein olisi vapaita aikoja hoitajilla, paitsi että yksi aika olisi, ja se on jo tuossa vartin kuluttua.
Siihen Henkka sanoi:
- Sopii. Äkkiäkös minä sinne juosta kipasen!
- Ei vois vittu vähempää kiinnostaa!
... Sanoi homo.
Uneksin joskus olevani miljonääri kuten isänikin.
- Onko isäsi miljonääri?
- Ei, mutta hänkin uneksii olevansa.
Onko Nylon Beat Erin-omainen?
Mä olen mies talossa!
- Eli talonmies!
Lauri Tähkällä on pisamainen naama.
- Eihän ole.
- Onhan, se on ihan vino.
Kun Kolmas Maailmansota ei enää riitä, niin sen jälkeen tulee Maailmojen Sota.
Ismo, ootsä nähny mun takkia?
- Emmä jaksa...
Mitä tapahtuisi, jos putoaisit Uranuksen ytimeen ja planeetta pieraisisi?
- Pääsisit seuraavaan aurinkokuntaan.












