Kevättä rinnassa ja linnut laulavat
Kevättä rinnassa ja linnutkin laulavat...
- Karaokea!

Kevättä rinnassa ja linnutkin laulavat...
- Karaokea!



- Moi, mites se menee?
- Hyvin!
- No, mites se tulee pois?
Vastatkaa välittömästi! Vastatkaa! Vastatkaa yhdellä lauseella! Eikun edes yhdellä sanalla! Edes yhdellä tavulla! Vastatkaa!
- En.
Edessäni oli kolme mukia juotavaa, kaikki erilaisia...
En osannut päättää, mistä niistä juon. Siksi join kustakin mukista.
Mitä gynekologi sanoi optikolla?
- Nyt näkee vitun hyvin!
Pikkujouluista palaava nainen kysyi taksilta:
- Voinko maksaa luonnossa?
Nainen nosti mekon korviin ja näytti tavaransa tehostaakseen sanomaansa.
Taksikuski kysyi:
- Onko pienempää?
Nainen pyllisti kunnolla ja näytti peräpäätä samalla sitä heilutellen.
Taksikuski tokaisi:
- Ei käy ruotsin valuutta!
Nainen oli hotellissa ja tilasi aamupalan huoneeseen toimitettavaksi.
Huonepalvelu koputti oveen ja kysyi:
- Haluatteko kahvia vuoteeseen?
Nainen vastasi:
- Tuota, mielummin kuppiin.
Nainen käveli metsässä ja kohtasi haltian, jolta sai kolme toivomusta.
Ensin hän toivoi olevansa hieman hoikempi.
- Bling ja hänellä oli missin vartalo.
Sitten hän toivoi hieman isompia rintoja.
- Bling ja hänellä oli pulleat kiinteät rinnat.
Kolmantena toiveena hän toivoi, että hänen miehensä kalu ulottuisi maahan asti.
- Bling ja hänen mies huomasi jalkojensa lyhentyneen viisisenttisiksi.
Miksi Aatami haukkasi omenasta palan?
- Hänellä ei ollut hedelmäveistä.
Laihialais mummo raahasi kahta matkalaukkua.
Taksi ajoi ohi, pysähtyi, ja kuljettaja kysyi:
- Minne matka?
- Junasemalle. Paljonko maksaa kyyti?
- 20 euroa.
- Entä laukut?
- Ne eivät maksa mitään.
- Sepä hyvä. Vie sinä laukut, niin minä kävelen.
Mikä on äidinkielen opettajan lempijuoma?
- Agricola.












