Kevättä rinnassa ja linnut laulavat
Kevättä rinnassa ja linnutkin laulavat...
- Karaokea!

Kevättä rinnassa ja linnutkin laulavat...
- Karaokea!



Kaksi naista keskustelivat:
- Mepäs lähdetään Kreetalle huomenna ukon kanssa!
- Ihanaa! Lennättekö Finnairilla?
- Eikun kävellen mennään... Kreetta asuu ihan samalla kadulla kuin mekin.
Vastatkaa välittömästi! Vastatkaa! Vastatkaa yhdellä lauseella! Eikun edes yhdellä sanalla! Edes yhdellä tavulla! Vastatkaa!
- En.
Nyt alkoi Lyyti(nen) kirjoittaa!
- Nimittäin uutta biisiä!
Red Bull antaa siivet, mutta lentolupakirjaa ei ole myönnetty!
Tiedätkö, kun linnut lentävät auramuodossa, niin miksi toinen sivu on aina pidempi kuin toinen?
- Siksi kun toisella sivulla on enemmän lintuja.
Kaksi terroristia tapasi toisensa lennolla:
- No mutta hei! Mitäs sinä?
- Lomalla. Entä ite?
- Töitä pukkaa...
Pekka meni vessaan ja näki kyltin jossa luki:
“vessan pönttöön pelkkää WC paperia!“.
Pari tuntia myöhemmin rehtori käski Pekan puhutteluun ja syynä oli vessan seinään kirjoittelu ja epäasiallista kieltä.
Pekka oli kirjoittanut kyltin viereen:
“minne paska menee jos ei pönttöön? Laitanko taskuun?“
Itkumuurilla:
- Olemme kokoontuneet tänne itkemään itsemme uneen.
Muutaman tunnin päästä:
- Mitä kello on? Kiitos kaikille, nähdään huomenna!
Mitä zombi sanoi elävälle ihmiselle, joka tervehti tätä?
- Sairas.
Baarimikko näki Matin pöydällä tyhjän viinilasin.
Baarimikko kysyi Matilta:
- Haluatko toisen?
Matti vastasi:
- Mitä hittoa mä teen toisella tyhjällä viinilasilla?!












