Kevättä rinnassa ja linnut laulavat
Kevättä rinnassa ja linnutkin laulavat...
- Karaokea!

Kevättä rinnassa ja linnutkin laulavat...
- Karaokea!



Miksi naiset hierovat silmiään aamulla herätessään?
- Heillä ei ole kiveksiä joita voisi raapia.
Mies näki baarissa kauniin naisen.
Mies:
- Lähdetkö kanssani yläkertaan huoneeseeni, jos saat kymppitonnin?
Nainen vastasi:
- Voisin lähteäkin.
Mies:
- Entä jos saat viisi euroa?
Nainen vihaisena:
- MITÄ! Huoranako sinä minua pidät!
Mies:
- Se asia selvisi jo. Nyt keskustellaan enää vain hinnasta.
Mitä eroa on mersukuskilla ja teslakuskilla?
- Mersukuski on hyvä, ja teslakuski on idiootti.
Sinun silmäsi ovat kuin tähdet.
Eivät yhtä kirkkaat, vaan yhtä kaukana toisistaan.
Mä en enää puhu sulle, vaikka olisit viimeinen ihminen maapallolla!
- Silloinhan sinuakaan ei enää olisi.
Missä Suomessa tapaa kuumia naisia?
- Ruumishuoneella, mutta heidät pitää ensin lämmittää mikrossa.
Miksi naiset eivät räpyttele silmiään esileikin aikana?
- Ei siinä ehdi.
- I´ll be frank with you.
- No, you´re still Steve.
Sinä lähdit pois, minä hyppäsin parvekkeelta loittonevaan selkääsi.
Kiersit verilammikon ja arvaan ettet murehdi tätä tekoa...
1. Miksi on mitään sen sijaan että ei olisi mitään?
2. Sanotaan että elämän tarkoitus on saada iankaikkinen, mutta mikä sen iankaikkisen elämän tarkoitus on?
3. Mistä tiedän olevani olemassa jos maailmankaikkeus ei olekaan fiktiivinen?












