Kenpä sen tietäisi
Kenpä tietäis sen,
mutta Barbi ei.

Kenpä tietäis sen,
mutta Barbi ei.



Mitä eroa on mustilla ja vihreillä viinirypäleillä?
- musti on koira.
En käyta Twitteriä enkä Instagramia. Siksi kuljeskelen kaduilla ja huutelen tuntemattomille ihmisille, mitä syön, juon ja miten minulla menee kotona.
Minunkin on tärkeää rakentaa verkostoa ja minulla onkin jo kolme seuraajaa:
- Yksi heistä näyttää lääkäriltä ja ne kaksi muuta ovat poliiseja.
Tänään hyvä ruoka,
on huomenna paska.
Suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen väittelivät, mikä on nopein.
Norjalainen sanoi:
- Kyllä salama on nopein.
Ruotsalainen sanoi:
- Kyllä viiva on nopein.
Suomalainen sanoi:
- Kyllä kakka on nopein. Vaikka olin mennyt salamana vessaan ja vetänyt viivana housut alas, niin kakka oli jo tullut!
Mies ravintolassa:
- Tarjoilija, tuokaa yksi ennen kuin alkaa rähinä!
Tarjoilija:
- Olkaa hyvä.
Hetken kuluttua, mies jälleen:
- Tarjoilija, vielä yksi ennen rähinää!
Tarjoilija:
- Olkaa hyvä. Mutta mistä ihmeen rähinästä te oikein puhutte?
Mies:
- Katsokaas, minulla ei ole rahaa.
Mainitse tilanne, johon repliikki “kohti ääretöntä ja sen yli“ ei missään nimessä sopisi.
- 9/11.
Mieheltä onnistui kaatumaan kaljat housuilleen ja emäntä huokaisi kyllästyneenä:
- Onnistuiko sulta oikeesti pääsemään kusi pöksyyn?
- Ja paskat!
Millä maalla ei ole mustalaisia?
- Työmaalla.
Kaksi antennia meni naimisiin.
- Häät eivät ollut kovin kummoiset, mutta vastaanotto oli täydellinen.
Mikä näyttää ihan puolikkaalta kissalta?
- Se toinen puolikas.












