Keksijä keksi keksin
Keksijä keksi keksin, kun keksijällä teki mieli keksiä.
Lisätty: 14.04.2025 | PaskaVitsi
Keksijä keksi keksin, kun keksijällä teki mieli keksiä.
Lisätty: 14.04.2025 | PaskaVitsi


Sinä tuotit pettymyksen...
- Joo, mutta mä en käsikirjoittanut enkä ohjannut!
Mitä brittiläinen teepannu tekee?
- Waleskaa.
Mitä nuudelit sanovat kun ovat rukoilleet?
- Ramen.
Eemeli oli menossa nukkumaan ja kysyi isältään iltasatua.
Isä kysyi:
- Minkä haluat että luen?
Eemeli vastasi:
- Olisiko vaikka se 67?
Isä otti rynnäkkökiväärin ja ampui poikaansa 67 kertaa. Sen pituinen se.
Pryts! Plörts! Plörö blöbz plumps!
- Mitä helvettiä sä teet?
- Mä puhun paskaa!
Mitä yhteistä on sairaalapotilaalla ja M.A. Nummisen äänellä?
- Kummallekin toivotaan pikaista paranemista.
Jarmo soitti aamulla pomolleen työpaikalle:
- En pääse tänään töihin.
Pomo kysyi:
- Minkä ihmeen vuoksi?
Jarmo:
- Se on yhden ex-rallikuskin syytä.
Pomo:
- Minkä ihmeen rallikuskin?
Jarmo:
- Kankkusen.
Kaksi miestä meni marjaan.
- Toinen edestä ja toinen takaa
Miksi blondi surisi?
- Hän oli sauvakävelyllä.
Äiti, äiti, minä en pidä pikkuveljestä.
- Ole hiljaa ja syö.












