Keksijä keksi keksin
Keksijä keksi keksin, kun keksijällä teki mieli keksiä.
Lisätty: 14.04.2025 | PaskaVitsi
Keksijä keksi keksin, kun keksijällä teki mieli keksiä.
Lisätty: 14.04.2025 | PaskaVitsi


Miksi kana ylitti tien?
- Koska se halusi mennä idiootin kotiovelle.
- Kop kop...
- Kuka siellä?
- Kana!
Vaari lukee aamulla uutisotsikoita huonommin näkevälle muorille:
- Nainen tapettu Tyrväällä...
Muori miettii hetken, ja kysyy:
- Anteeks millä oli tapettu?
Tuleeko paskaa eniten:
a) Telkkarista
b) Perseestä
c) Poliitikon suusta
Miksi kutsutaan suurta virhettä Pauligilla?
- Juhla Mokaksi.
Mistä E.T on lyhennetty?
- Jaloistaan.
Mikä on sinistä ja maistuu punaiselta maalilta?
- Sininen maali.
Isä kysyi pojaltaan:
- Miksi lapio keksittiin?
Poika:
- No?
Isä:
- Mullistamaan maata.
Pekka-pappi tuli pikku-Kallen kotiin eräänä iltana. Siellä hän näki pikku-Kallen polvillaan sängyn vieressä.
- “Voi kuinka hienoa, nuori taimi Herran puutarhasta tuolla rukoilee.“, hän ajatteli ja meni Kallen viereen ja polvistui hänkin rukoilemaan.
- “Mitäs sie teet?“, Kalle kysyi Pekalta.
- “Samaa kuin sinä.“, vastasi Pekka.
- “Älä helevetissä! Pissapotta on tällä puolella!“, huusi Kalle.
Mitä jeesus sanoi kun sai sukset?
- Jee sukset.
Olipa kerran Pete, joka söi keittoa.
Sitten hän huusi lujaan ääneen:
- Miksi tää keitto maistuu näin pahalta?!
Keitto oli hiki soppaa.












