Kannanotto leipään
Otatko leipää?
- En ota kantaa.

Otatko leipää?
- En ota kantaa.



Nistin alkoi tehdä mieli HK:n lenkkimakkaraa.
- Taitaa olla juoksulenkin aika.
Seuraava rallipeli kantaa projektinimeä Cilin-Colin McRae Rally.
- Hätäkeskus.
- Halloota, täällä ois joku tämmöne riehuja joka pitäis tulla hakee pois!
- Kertoisitteko lisää tilanteesta?
- Eipä tässä muuta, nyt se otti veitsen käteen! ... Mitenkäs muuten sielläpäin?
Don´t be foolish!
= Älä ole foolantilainen!
Minulla oli ongelma tietokoneessani, niinpä lähetin viestiä naapurin Eerikille ja pyysin häntä tulemaan apuun. Eerik on siis 11-vuotias poika, tietokonenörtti, ja jonka makuuhuone on kuin kaatopaikka.
Eerik saapui paikalle ja painoi paria nappulaa, ja noin ratkaisi ongelman.
Kun hän oli lähdössä, kysyin häneltä:
- No, mikä vika siinä tietokoneessa oli?
Eerik:
- Siinä oli ID sata TT1 vika.
En halunnut kuulostaa tyhmältä, mutta kysyin silti:
- Mikä on ID sata TT1 vika? Ehkä siihen tulee sama vika uudelleen?
Eerik virnuili ja vastasi:
- Etkö ole ikinä kuullut mikä ID sata TT1 vika on?
Minä:
- No en ole. Kirjoitatko se paperille niin ehkäpä se selviää...
Niinpä Eerik sitten kirjoitti:
- ID 100TT1
Ja minä kun ruukasin tykätä siitä pienestä pirusta...
Mikä on suosituin ateria Ylen työpaikkaruokalassa?
- Ylen kanavilla.
Mikä on Castlevania -fanien lempi tupakkamerkki?
- Belmont.
Piru sinut vieköön. Ihan sama minne!
Ja tottakai:
Piru sinut periköön, vaikka on jo valmiiksi paskat geenit!
Piti perustaa firma.
Mutta yritykseksi jäi.
Mikä ei tipu?
- Tipu, koska se on jo maassa.












