Josef Fritzl ei tykkää perunoista
Miksi Josef Fritzl tykkää perunoista?
- Koska ne säilyy parhaiten kellarissa ja mikä parasta, ne ovat oman maan mukuloista.

Miksi Josef Fritzl tykkää perunoista?
- Koska ne säilyy parhaiten kellarissa ja mikä parasta, ne ovat oman maan mukuloista.



Hallitus meni sitten poistamaan eläkeputken. Huono homma...
Ennen kaikki oli niin selvää:
Siemenputkessa ja emätinputkessa matkustelun jälkeen mentiin koulutusputken kautta uraputkeen odottelemaan eläkeputkea.
Onneksi tarjolla on sentään vielä ryyppyputki, josta on edelleen sujuva siirtymä koiranputkeen.
- Äiti, miksi sinä hypit isin mahan päällä alasti öisin?
- Lapseni, koska isin mahassa on ilmaa ja koitan saada ne sieltä pois.
- Mutta se on turhaa, sillä kun sä meet töihin niin naapurin täti tulee tänne, menee polvilleen ja puhaltaa ne heti takaisin sinne.
Miksi sanotaan australialaista, jolla on 300 tyttöystävää?
- Lammaspaimeneksi.
Demari kävi kaupassa.
- Ei maksanut.
Miksi Aki Palsanmäki syö pullaa vesisateella?
- Ei keliakia haittaa.
Mies grillikioskilla:
- Hampurilainen munalla, kiitos!
Myyjä:
- Meillä pitää kyllä maksaa rahalla.
Todellinen optimisti on sellainen, joka uskoo Suomen voittavan Euroviisut.
Penan piti mennä kurssille, missä kerrotaan missä klitoris sijaitsee.
- Mutta hän ei löytänyt sinne...
Mikä on ruskea ja lentää taivaalla?
Ruostunut Teräsmies.
Miehet keskustelevat kahvitunnilla:
- Poltatko sä tupakkaa?
- Poltan.
- Paljonko yksi aski maksaa?
- Noin 8 euroa.
- Montako askia sulla kuluu päivässä?
- Noin 3 askia.
- Jestas! sehän tekee jotain 720€ kuussa?!
- Tiedän...
- Ja kauanko sä olet polttanut?
- Noin 17 vuotta.
- Tajuatko sä, että sulla on mennyt elämäsi aikana jotain 150.000 euroa tupakkaan?!
Sä olisit sillä rahalla saanut jo Ferrarin!
- Poltatko sä?
- En tietenkään!
- No missäs se sun Ferraris sitten on, idiootti.












