Impotentti ja astronautti
Mitä yhteistä on impotentilla ja astronautilla?
- Kumpikin toivoo, että seisoisi edes kerran kuussa.

Mitä yhteistä on impotentilla ja astronautilla?
- Kumpikin toivoo, että seisoisi edes kerran kuussa.



Vaimo:
- Täällä on kylmä.
Mies:
- Niin?
Vaimo:
- Kun olin pieni ja minun oli sängyssä kylmä, niin äiti otti minut aina syliinsä ja lämmitti. Olisikohan sama vielä mahdollista?
Mies:
- Ja minä en kyllä tähän aikaan yöstä lähde tänne anoppia raahaamaan!
- Onko kukaan koskaan sanonut että olet viisas?
- Ei.
- Ihmisillä on kyllä siihen hyvä syy.
Suomalainen, ruotsalainen ja norjalainen menivät saareen.
- Norjalainen tappoi kaikki.
Kaksi mansikkaa käveli tiellä ja toinen jäi auton alle. Silloin toinen huusi:
- Tule jo hillo!
Kenpä tietäis sen,
mutta Barbi ei.
Väitetään, että kaiken takana on nainen.
- No, tuolla kaapin takana on ainakin mies...
Mikä on impotentin lempiruoka?
- Seisoppa.
Mitä astronautti tokaisi löydettyään luurangon kuusta?
- Mitä kuuluu?
Miksi kissa tippuu aina seisaalteen?
- Se ei kehtaa tippua kyljelteen.
Pitääkö kana kyniä? Jos se tykkää piirtää.












