Impotentti ja astronautti
Mitä yhteistä on impotentilla ja astronautilla?
- Kumpikin toivoo, että seisoisi edes kerran kuussa.

Mitä yhteistä on impotentilla ja astronautilla?
- Kumpikin toivoo, että seisoisi edes kerran kuussa.



Mitä seinä sanoi toiselle seinälle?
- Tavataan nurkassa.
Nuole ja ime sitä, sekä myös kostuta ja ime, jos ei meinaa pysyä pystyssä.
Jatka nuolemista ja imemistä, kunnes saat sen sisään, ja jos et saa sisään, niin jatka nuolemista ja imemistä.
- Että voi olla vaikeaa saada se lanka neulan silmästä sisään!
Tamperelainen kantoi suurta pärekoria kotikadullaan.
Vastaan tulee naapuri ja kysyy:
- Mitä sää kannat siinä korilla?
Mies tiuskaisee:
- Itte oot korilla!
Kaksi blondia tapasivat.
Toinen sanoi:
- Voitin eilen tietovisasta 100 000 euroa, koska vastasin kysymykseen oikein!
- Mitä siinä kysyttiin?
- Ainoa lintu joka ei rakenna pesää ja vastausvaihtoehdot olivat:
A. Mustarastas
B. Varpunen
C. Käki
D. Peippo
Vastasin käki ja mä voitin!
- Miten sinä tiesit?
- No mutta, kaikkihan sen tietää, että käki asuu KÄKIKELLOSSA!
Monennella vedolla ruohonleikkuri lähtee käyntiin?
- Viimeisellä.
Tapahtui kerran Mcdonaldsissa kun hankala asiakas astui sisään ruokalaan.
- Ja mitäs teille?
- Mitäpäs tässä, kiitos kysymästä
- Tarkoitan siis, mitä te syötte?
- Purkkaa, tästä on jo kyllä mennyt maku.
- Mutta mitä te tilaatte?
- Hesaria ja Aku Ankkaa. Mutta otan hampurilaisen.
- Selvä. Ja minkähän hampurilaisen?
- No se systeemi jossa on pihvi ja kaks kuorta. Pitäis teijän täällä tietää
- Syötkö täällä?
- No silloin tällöin.
- Äh... siis syötkö täällä nyt tällä hetkellä?
- Purkkaa edelleen, mutta maku menny jo.
- Puhun tilaamastasi hampurilaisesta. Tuleeko se mukaan?
- No jos se tahtoo.
- Siis otatko mukaan?
- Tule vain jos haluat.
- Selkeä kysymys: Syötkö tilaamasi ruoan täällä?
- Onko siellä tilaa. Ajattelin kyllä että tuossa pöydässä...
- Hyvä on. Saako laittaa kaikki mausteet?
- Jos ne mahtuu.
- Eli kaikki mausteet vai ei kaikkia mausteita.
- Joo... ei kanelia
- Eipä sitä kyllä yleensä. Mutta kaikkia muita saa panna?
- No sepä oli aika hävytön kysymys. Lähden kyllä nyt pois.
- I´ll be frank with you.
- No, you´re still Steve.
Lentokoneessa oli suomalainen, amerikkalainen, venäläinen ja somali.
Kapteeni kuulutti:
- Liikaa painoa! Liikaa painoa!
Amerikkalainen pudotti lompakkonsa täynnä rahaa sanoen:
- Meillähän tätä riittää.
Venäläinen katsoi amerikkalaista ja pudotti taskusta vodkapullon sanoen:
- Meillähän tätä riittää.
Somali katsoi suomalaista sanoen:
- Älä edes yritä...
Miksi salaatti meni lääkäriin?
- Koska kurkku oli kipeä.
Pelimies kysyy naiselta:
- Lähdetkö panee?
Nainen:
- En hitossa!
Pelimies:
- Miksi et?
Nainen:
- Et ole varteen otettava mies.












