Hyvinkää
En tiedä menikö Hyvinkäällä varsinaisesti kovin hyvinkään,
kun alussa jumala Loimaan.

En tiedä menikö Hyvinkäällä varsinaisesti kovin hyvinkään,
kun alussa jumala Loimaan.



Kameli ja norsu tapasivat.
Norsu kysyi:
- Miksi sinulla on kaksi tissiä selässä?
Kameli sanoi:
- On kivaa kuulla tuommoista eläimeltä, jolla on kyrpä keskellä naamaa!
Harris oli Kamala.
Mikä on pikahissi venäläiseen tapaan?
- Tsetseeni painaa hissin nappulaa moskovalaisessa kerrostalossa ja 10 kerrosta tulee alas.
Lappalainen oli käymässä Helsingissä, ja matkan rasitusten saattelemana lapinukko päätti lähteä baariin.
No tuumasta toimeen ja ukko tiskillä ollessa huomasi viereen lipuvan uljaan naikkosen joka oli pynttäytynyt vimosen päälle. Nainen istui viereiseen penkkin ja tilasi drinkin.
Lapinpoika katteli naikkosta ja tuumas heille hyvin tyypilliseen tapaan:
- Kukash se sie olet?
Johon nainen yrpeänä vastasi:
- Ei kannata vaivautua, olen lesbo.
Lappalainen hetken tuumattuaan kysäsi:
- Mitäsh ne lespot sitten tekkee?
Johon nainen:
- No me juodaan viinaa ja ollaan kiinnostuttu lähinnä pillun nuolemisesta.
Samantien nainen jatkoi kysymällä:
- Kuka se sitten sinä olet?
Lappalainen mietti hetkisen ja tuumasi:
- Noh... Lespohan se mahan sitten mieki olla.
- Tarjoilija! Tämä keitto on todella hyvää! Mistä se on tehty?
- Kärpässienistä, sian palleista sekä sian viiksistä.
- Moi, mä olen Mika.
- Ha ha ha ha...
- Mikäs noin naurattaa?
- Hauska tavata!
Mitä Idi Amin teki, kun valtiovierailulle tullut toisen maan presidentti oli myöhässä.
- Idi ootti.
Totta kai! Kai se totta on... Vaikka minä en ole Kai.
Ennen ostettiin huumeita sillan alta,
nykyään Sillanpäältä.
Mitä yhteistä on kissoilla ja baarimikoilla?
1. Molemmat ovat aina oikeassa.
2. Jos he ovat väärässä, lue ensimmäinen kohta uudestaan.












