Hyvinkää
En tiedä menikö Hyvinkäällä varsinaisesti kovin hyvinkään,
kun alussa jumala Loimaan.

En tiedä menikö Hyvinkäällä varsinaisesti kovin hyvinkään,
kun alussa jumala Loimaan.



Uutisankkurit menivät alakertaan kahvitauolle.
Tauon jälkeen pomo huusi:
- Ankkurit ylös!
Tyttö näki baaritiskillä komean pojan ja päätti käyttää heti tilaisuutta hyväkseen iskeäkseen tämän.
Tyttö meni esittelemään itsensä:
- Mäen Anna.
Johon poika:
- Kylmäsen Usko.
Kaksi pikkupoikaa väittelivät.
- Meidän isälläpä on sellainen lentopallo, jossa lukee Mauno Koivisto!
- Pyh, eihän tuo vielä mitään. Meidän isällä onkin sellainen hopeinen kahvikalusto jossa lukee hotelli Cumulus.
Miksi naiset eivät räpyttele silmiään esileikin aikana?
- Ei siinä ehdi.
Miksi nainen kiipesi puuhun?
- Koska se on hauskaa.
Miksi mies kiipesi puuhun?
- Koska näki siellä kaljaa.
Mitä yhteistä on likinäköisellä gynekologilla ja koiralla?
- Märkä nenä.
Kikkeli istui saunan lauteilla ja mietti:
- Pitäiskö tilata pizzaa ja pimpsaa?
Kaksi ihmissyöjää istuivat syömässä.
Toinen ärähti toiselle:
- Minähän sanoin, että ruoanlaitossa pitää käyttää aivoja ja sydäntä!
Onko tuo Nikon?
- Ei vaan mun.
Virtain VPK ja Keuruun kennelkerho järjestivät yhteisen varainkeruuillan.
Teemana oli kauhuleffa, ja siellä esitettiin palomiesten ja koiraharrastajien yhteinen kauhuklassikko:
- Lassie palaa kotiin.












