Hyvinkää
En tiedä menikö Hyvinkäällä varsinaisesti kovin hyvinkään,
kun alussa jumala Loimaan.

En tiedä menikö Hyvinkäällä varsinaisesti kovin hyvinkään,
kun alussa jumala Loimaan.



En tiedä vielä yksityiskohtia.
- No miten voisitkaan, kun ei kukaan ole kertonut niitä julkisesti.
Tässä olisi yksi puolalainen auto-vitsi,
mutta se kurvasi tiehensä...
Mitä positiivista ruotsalainen Åke löysi elämästään?
- HIVin
Mustanaamio meni nakkikioskille.
Myyjä kysyi:
- Laitetaanko kaikki mausteet?
Mustanaamio vastasi:
- Kyllä, mutta jätä seuraavalle asiakkaalle edes vähän.
Miksei afrikassa ole apteekkia?
- No eihän lääkkeitä saa syödä tyhjään vatsaan.
Pappa oli kuolinvuoteella ja kirkkoherran piti tulla käymään, mutta iso kokoinen ruustinna vain pääsi kirkkoherran sairastuttua.
Jutteli siinä sitten papan kanssa ja kysyi lopuksi, voisiko hän tehdä vielä jotain.
Pappa:
- En ole koskaan nähnyt alastonta naista, enkä höyryveturia.
Ruustinna mietti hetken, meni toiseen huoneeseen ja tuli alasti papan eteen.
Papalle tuli kyynel silmään ja hän huudahti:
- VIHDOINKIN NÄEN HÖRYVETURIN!
Demari kävi kaupassa.
- Ei maksanut.
Joulupukin ei kannata mennä Orivedelle kurkistelemaan ikkunoista.
Kuka on Suomen tunnetuin narkomaani?
- Aurinko, aina pilvessä...
Montako miestä tarvitaan WC-renkaan alas laskemiseen?
- Sitä ei tiedetä, koska sellaista ei ole koskaan tapahtunut.












