Hyvä etten ole syntynyt Venäjällä
Kaksi miestä keskusteli:
- On se hyvä, etten ole syntynyt Venäjällä!
- Kuinka niin?
- En osaa puhua venäjää!

Kaksi miestä keskusteli:
- On se hyvä, etten ole syntynyt Venäjällä!
- Kuinka niin?
- En osaa puhua venäjää!



Miksi Immu hävisi Stagalalle?
- Koska Immu pyörtyi nauruun.
Mikä on Titi-nallen syntymätön veli?
- Lakanalle.
Mitä maanviljelijä huusi jonneille?
- Nyt viljaa saatana!
Kolme kääpiötä kehuskeli isillään.
- Minun isäni on vain 90 senttiä pitkä, sanoi ensimmäinen.
- Naurettavaa! Minun isäni on vain 60 senttiä pitkä, sanoi toinen.
- Minä en tiedä tarkalleen, kuinka pitkä isäni on. Tiedän vain sen, että hän työskentelee leluautojen koeajajana Matchboxilla.
Miksi leikkeleet ovat ohuita?
- Koska “paksun paksu“ ei olisi toimiva iskulause.
Pekka-pappi tuli pikku-Kallen kotiin eräänä iltana. Siellä hän näki pikku-Kallen polvillaan sängyn vieressä.
- “Voi kuinka hienoa, nuori taimi Herran puutarhasta tuolla rukoilee.“, hän ajatteli ja meni Kallen viereen ja polvistui hänkin rukoilemaan.
- “Mitäs sie teet?“, Kalle kysyi Pekalta.
- “Samaa kuin sinä.“, vastasi Pekka.
- “Älä helevetissä! Pissapotta on tällä puolella!“, huusi Kalle.
Millä musiikilla lika ei lähde?
- Hevillä!
Mikä on maailman terveellisin pitsa?
- Kurpitsa!
Poliisi meni kaupan lihatiskille ja sanoi:
- Saisinko tuota kotimaista meetvurstia?
Myyjä mulkaisi poliisia ja otti ison pinon meetvurstia. Sitten sen viereen toisen isomman pinon meetvurstia. Siihen vielä kolmannen pinon meetvurstia. Kääri lopulta meetvurstit pakettiin ja laittoi hintalapun paketin päälle, missä oli summana 136 euroa.
Poliisi:
- Minulle olisi kyllä riittänyt vain 200g meetvurstia.
Myyjä ärähti:
- Kun annoit minulle eilen sakot ylinopeudesta. Sinäkään et kysynyt minulta että “Paljonko laitetaan“!
Mihin avaruus loppuu?
- S-kirjaimeen.












