Hyvä etten ole syntynyt Venäjällä
Kaksi miestä keskusteli:
- On se hyvä, etten ole syntynyt Venäjällä!
- Kuinka niin?
- En osaa puhua venäjää!

Kaksi miestä keskusteli:
- On se hyvä, etten ole syntynyt Venäjällä!
- Kuinka niin?
- En osaa puhua venäjää!



Ruokakaupassa oli puhuva hinnoitteluvaaka jota nainen katseli kun asiakkaat käyttivät sitä.
Vaaka sanoi:
- Appelsiineja, hinta 3,50 euroa... Luumut, hinta 2 euroa...
Nainen päätti hieman testata vaakaa ja riisui pikkuhousunsa, nousi jakkaralle ja istahti vaakaan asettaen kalleutensa huolellisesti levylle.
Hetken päästä vaaka ilmoitti:
- Rämemajava, kirveellä tapettu, tuote arvoton...
Pakarat ovat täydellinen pari. Ne kulkevat rinnakkain läpi elämän, vaikka mitä paskaa tulisi.
Mikä Pertistä tuli kun hän vaihtoi nimensä?
- Expertti
Miksi moni mies antaa penikselleen nimen?
- He eivät tahdo että joku tuiki tuntematon tekee kaikki päätökset heidän puolestaan.
Kaksi miestä käveli kadulla.
- Keskimmäisellä oli pipo.
Mikä on pahin ympäristöongelma savoksi?
- Iliman pilluu.
Tämä ei ole Reilua!
- Ei edes Ruispalaa!
Miten pääsee selluliitista eroon?
- Ryyppää kaksi viikkoa, niin selluliitti suuttuu, pakkaa laukkunsa ja muuttaa pois.
Mies meni ostamaan 100 grammaa merwurstia.
Kauppias kysyy:
- Tuleeko pötkönä vai siivuina?
Mies sanoo:
- Pötkönä tietysti. Ei mun perseeni mikään pajatso ole.
Lappalainen oli käymässä Helsingissä, ja matkan rasitusten saattelemana lapinukko päätti lähteä baariin.
No tuumasta toimeen ja ukko tiskillä ollessa huomasi viereen lipuvan uljaan naikkosen joka oli pynttäytynyt vimosen päälle. Nainen istui viereiseen penkkin ja tilasi drinkin.
Lapinpoika katteli naikkosta ja tuumas heille hyvin tyypilliseen tapaan:
- Kukash se sie olet?
Johon nainen yrpeänä vastasi:
- Ei kannata vaivautua, olen lesbo.
Lappalainen hetken tuumattuaan kysäsi:
- Mitäsh ne lespot sitten tekkee?
Johon nainen:
- No me juodaan viinaa ja ollaan kiinnostuttu lähinnä pillun nuolemisesta.
Samantien nainen jatkoi kysymällä:
- Kuka se sitten sinä olet?
Lappalainen mietti hetkisen ja tuumasi:
- Noh... Lespohan se mahan sitten mieki olla.












