Hyvä asuinpaikka
Mikä on hyvä asuinpaikka hammaslääkärin asustaa?
- Paikkakunnalla.

Mikä on hyvä asuinpaikka hammaslääkärin asustaa?
- Paikkakunnalla.



Lääkärit eivät tunnetusti osaa kirjoittaa reseptiä selkeäksi. Kerran tapahtui seuraavaa kun potilas meni lääkäriin jälkitarkastukseen.
Lääkäri kysyi:
- Millainen on vointinne?
Potilas:
- Erittäin hyvä.
Lääkäri:
- Sehän on hienoa. Kirjoittamani resepti siis auttoi?
Potilas:
- Auttoi ja hyvin auttoikin. Tosin siitä ei apteekissa kukaan saanut selvää, mutta vaimo paistoi sen mukaan pipareita ja niistä tuli oikein hyviä. Poikani taasen käyttää reseptiä nuotteinaan soittaessaan sähkökitaraa. Ja itse olen jo kolmen viikon ajan matkustanut, sillä junassa Helsingin ja Tampereen välillä.
Milä on tosimiesten pomppimismatto?
- Ramboliini.
Oli kerran kaksi Jaria ja molemmat olivat muusikoita.
Toinen meni mäen päälle ja toinen sillan päälle.
- Mitä te nyt meinaatte?
- Me mennään pirun kyydillä McDonaldsiin.
- Piru teidät vieköön!
Mitä eroa on E.T:llä ja maahanmuuttajilla?
- E.T:llä on oma pyörä ja se haluaa kotiin.
Saanko luvan?
- Tänään ei ole karkkipäivä.
Mitä koira tekee kolmella jalalla, nainen istualtaan ja mies seisten?
- Kättelee.
Kaupan ovella oli aamulla ihmisiä sankoin joukoin jonottamassa ilmaisia ämpäreitä.
Mikä on pienuuden huippu?
- Mannaryyni kyykyssä
Mummo tuli hammaslääkärin vastaanotolle.
Hän heitti alushousunsa pois ja hyppäsi hammaslääkärin tuoliin ja levitti jalkansa.
Hammaslääkäri alkoi änkyttämään naama punaisena, että:
- Kyllä nytten rouva on tullut väärään paikkaan.
Mummo siihen:
- En varmaan ole! Sinähän ne tekohampaat ukolleni laitoit ja nyt saat kaivaa ne ulos!












